Jak můžeme pomoci?

Výpisy a reporty

Výpisy

Tato funkce poskytuje informace o hovorech v ústředně. Výpis zahrnuje volání na jednotlivé klapky, do hlasových schránek i do IVR (bez vyzvednutí hovoru uživatelem ústředny). Veškeré hovory lze stáhnout pomocí tlačítka “Stáhnout záznam” v CSV souboru. Parametry se můžou dělit na hlavní a vedlejší, dle filtru si lze vybrat, jaké se budou u výpisu zobrazovat.

Pokud je aktivováno nahrávání hovorů, lze si nahrávku stáhnout, přehrát nebo odstranit (odstranit lze i celý CDR záznam).

Hlavní parametry

  • čas hovoru
  • hovor z a na
  • celková doba hovoru
    • doba vyzvánění / doba mluvení
  • stav hovoru
    • přijatý/nepřijatý/hlasová schránka atd.

Vedlejší parametry

  • ID hovoru - identifikátor
  • důvod
    • důvod zavěšení hovoru
  • zdrojový a cílový trunk
  • typ komunikace
    • odchozí/příchozí/interní
  • DID/DDI
    • při příchozím hovoru zobrazeno Vaše volané číslo
  • odchozí identifikace
    • při odchozím hovoru zobrazeno Vaše číslo, ze kterého se volá
  • IP adresa volajícího
    • IP adresa uživatele ústředny (pouze při odchozím nebo interním hovoru)
  • PIN kód
    • využitý PIN kód při odchozím hovoru

Plánování výpisů

Ústředna umožňuje naplánovat odeslání záznamů na email zadaných uživatelů/emailů. Uživatel si může záznamy stáhnout nebo pomocí zobrazit si záznamy pomocí odkazu v emailu. Po zaslání lze naplánovaný výpis kdykoliv stáhnout z menu “Download List”.

Vytvoření naplánovaného výpisu

  • Čas
    • časový rozsah pro výpis záznamů
  • Klapky/Skupina klapek
    • klapky nebo skupina klapek - filtrace záznamů
  • Fronta
    • výběr front (nepovinné) - filtrace záznamů
  • Typ komunikace
    • nutné vybrat minimálně 1
      • příchozí
      • odchozí
      • interní
  • Jméno
    • pro identifikaci plánování
  • Emailová adresa
    • emailová adresa, kam se výpis zašle
    • možnost zadat až 10 adres (oddělení pomocí znaku ; )
  • Frekvence zasílání
    • frekvence zasílání výpisu
      • jednou, denně, týdně, měsíčně
  • Doba platnosti odkazu ke stažení
    • 24 - 120 hodin
  • Formát souboru
    • CSV - až 10 000 záznamů
    • PDF - až 5 000 záznamů
    • XLS - až 10 000 záznamů

Lze upravit vzor pro zasílání těchto výpisů. Menu “Vzor emailu”.


Nahrávky

Pokud je aktivována funkce “Nahrávání hovorů”, v tomto menu najdete výpis všech nahraných hovorů. Oproti menu “Záznamy” nezobrazuje hovory směrující do IVR, hlasových zpráv a nevyzvednuté hovory.


Reporty hovorů

Ústředna poskytuje grafické i textové zobrazení statistik Vašeho volání. Statistiky lze filtrovat dle různých typů, času, klapek nebo skupin a typu komunikace. Reporty lze libovolně stahovat do CSV souboru.

Typy výpisu:

  • Statistika volání klapky
    • zobrazení počtu a stavu hovorů jednotlivých uživatelů ústředny v koláčovém grafu
    • výpis lze filtrovat pomocí času, klapek nebo dle typu komunikace (příchozí, odchozí, interní)

  • Aktivita volání klapky
    • souhrnný report aktivity klapek v daný den zobrazený v grafu
    • umožňuje sledovat změny aktivity volání na určité časové pásmo (v jeden den)
  • PBX call activity
    • poskytuje informace o hodinovém, denním a měsíčním rozdělení interních a externích hovorů
  • Aktivity DID/DOD
    • tato statistika sleduje kolik hovorů dorazí na Vaše čísla nebo z jakých čísel voláte ven
      • na Vaše číslo A dorazí 10 hovorů, na Vaše číslo B 5 hovorů a podobně
    • statistiky jsou zobrazeny v čárovém grafu
  • IVR Report
    • statistiky jednotlivých IVR a stisknutých voleb
  • Fronta
    • Průměrná doba čekání a hovoru
    • Výkonnost fronty
    • Souhrn a činnost zpětného volání
    • Průzkum spokojenosti
    • Aktivita jednotlivých operátorů
      • přihlášení, pauza, souhrnné statistiky
  • Statistiky skupiny vyzvánění

Naplánované reporty

Ústředna umožňuje naplánovat odeslání reportů na email zadaných uživatelů/emailů. Uživatel si může report stáhnout nebo zobrazit pomocí odkazu v emailu. Po zaslání lze naplánovaný výpis kdykoliv stáhnout z menu “Stáhnout naplánované výpisy”.

V příkladu níže: Naplánovaný výpis pro typ “Statistika volání klapky” pro aktuální měsíc a všechny klapky v ústředně. Typ komunikace pouze příchozí. Název výpisu “Report_1” a uvedení emailové adresy, na kterou se výpis bude zasílat každý týden ve středu v 10:00 ve formátu PDF.

V emailu vypadá výpis následovně:

Po stisknutí odkazu se otevře okno se statistikou (momentálně dostupný pouze v anglickém jazyce):


Výpisy chatů

Seznam všech externích chatů (pokud je funkce aktivní - tedy je připojen některý z SMS poskytovatelů nebo integrace Whatsapp).