Jak můžeme pomoci?

Výpisy a nahrávky

Záznamy

Tato funkce poskytuje informace o hovorech v ústředně. Výpis zahrnuje volání na jednotlivé klapky, do hlasových schránek i do IVR (bez vyzvednutí hovoru uživatelem ústředny). Veškeré hovory lze stáhnout pomocí tlačítka “Stáhnout záznam” v CSV souboru. Parametry se můžou dělit na hlavní a vedlejší, dle filtru si lze vybrat, jaké se budou u výpisu zobrazovat.

Pokud je aktivováno nahrávání hovorů, lze si nahrávku stáhnout, přehrát nebo odstranit (odstranit lze i celý CDR záznam).

Hlavní parametry

  • čas hovoru

  • hovor z a na

  • celková doba hovoru

    • doba vyzvánění / doba mluvení

  • stav hovoru

    • přijatý/nepřijatý/hlasová schránka atd.

Vedlejší parametry

  • ID hovoru - identifikátor

  • důvod

    • důvod zavěšení hovoru

  • zdrojový a cílový trunk

  • typ komunikace

    • odchozí/příchozí/interní

  • DID/DDI

    • při příchozím hovoru zobrazeno Vaše volané číslo

  • odchozí identifikace

    • při odchozím hovoru zobrazeno Vaše číslo, ze kterého se volá

  • IP adresa volajícího

    • IP adresa uživatele ústředny (pouze při odchozím nebo interním hovoru)

  • PIN kód

    • využitý PIN kód při odchozím hovoru

Plánování záznamů

Ústředna umožňuje naplánovat odeslání záznamů na email zadaných uživatelů/emailů. Uživatel si může záznamy stáhnout nebo pomocí zobrazit si záznamy pomocí odkazu v emailu. Po zaslání lze naplánovaný výpis kdykoliv stáhnout z menu “Download List”.

Vytvoření naplánovaného výpisu

  • Čas

    • časový rozsah pro výpis záznamů

  • Klapky/Skupina klapek

    • klapky nebo skupina klapek - filtrace záznamů

  • Fronta

    • výběr front (nepovinné) - filtrace záznamů

  • Typ komunikace

    • nutné vybrat minimálně 1

      • příchozí

      • odchozí

      • interní

  • Jméno

    • pro identifikaci plánování

  • Emailová adresa

    • emailová adresa, kam se výpis zašle

    • možnost zadat až 10 adres (oddělení pomocí znaku ; )

  • Frekvence zasílání

    • frekvence zasílání výpisu

      • jednou, denně, týdně, měsíčně

  • Doba platnosti odkazu ke stažení

    • 24 - 120 hodin

  • Formát souboru

    • CSV - až 10 000 záznamů

    • PDF - až 5 000 záznamů

    • XLS - až 10 000 záznamů

Lze upravit vzor pro zasílání těchto výpisů. Menu “Vzor emailu”.


Nahrávky

Pokud je aktivována funkce “Nahrávání hovorů”, v tomto menu najdete výpis všech nahraných hovorů. Oproti menu “Záznamy” nezobrazuje hovory směrující do IVR, hlasových zpráv a nevyzvednuté hovory.


Výpisy hovorů (reporty)

Ústředna poskytuje grafické i textové zobrazení statistik Vašeho volání. Statistiky lze filtrovat dle různých typů, času, klapek nebo skupin a typu komunikace. Reporty lze libovolně stahovat do CSV souboru.

Typy výpisu:

  • Statistika volání klapky

    • zobrazení počtu a stavu hovorů jednotlivých uživatelů ústředny v koláčovém grafu

    • výpis lze filtrovat pomocí času, klapek nebo dle typu komunikace (příchozí, odchozí, interní)

  • Aktivita volání klapky

    • souhrnný report aktivity klapek v daný den zobrazený v grafu

    • umožňuje sledovat změny aktivity volání na určité časové pásmo (v jeden den)

  • PBX call activity

    • poskytuje informace o hodinovém, denním a měsíčním rozdělení interních a externích hovorů

  • Aktivity DID/DOD

    • tato statistika sleduje kolik hovorů dorazí na Vaše čísla nebo z jakých čísel voláte ven

      • na Vaše číslo A dorazí 10 hovorů, na Vaše číslo B 5 hovorů a podobně

    • statistiky jsou zobrazeny v čárovém grafu

  • IVR Report

    • statistiky jednotlivých IVR a stisknutých voleb

  • Fronta

    • Průměrná doba čekání a hovoru

    • Výkonnost fronty

    • Souhrn a činnost zpětného volání

    • Průzkum spokojenosti

    • Aktivita jednotlivých operátorů

      • přihlášení, pauza, souhrnné statistiky

  • Statistiky skupiny vyzvánění

Naplánované výpisy

Ústředna umožňuje naplánovat odeslání reportů na email zadaných uživatelů/emailů. Uživatel si může report stáhnout nebo zobrazit pomocí odkazu v emailu. Po zaslání lze naplánovaný výpis kdykoliv stáhnout z menu “Stáhnout naplánované výpisy”.

V příkladu níže: Naplánovaný výpis pro typ “Statistika volání klapky” pro aktuální měsíc a všechny klapky v ústředně. Typ komunikace pouze příchozí. Název výpisu “Report_1” a uvedení emailové adresy, na kterou se výpis bude zasílat každý týden ve středu v 10:00 ve formátu PDF.

V emailu vypadá výpis následovně:

Po stisknutí odkazu se otevře okno se statistikou (momentálně dostupný pouze v anglickém jazyce):


Výpisy externích chatů

Seznam všech externích chatů (pokud je funkce aktivní - tedy je připojen některý z SMS poskytovatelů nebo integrace Whatsapp).