Záznamy
Tato funkce poskytuje informace o hovorech v ústředně. Výpis zahrnuje volání na jednotlivé klapky, do hlasových schránek i do IVR (bez vyzvednutí hovoru uživatelem ústředny). Veškeré hovory lze stáhnout pomocí tlačítka “Stáhnout záznam” v CSV souboru. Parametry se můžou dělit na hlavní a vedlejší, dle filtru si lze vybrat, jaké se budou u výpisu zobrazovat.
Pokud je aktivováno nahrávání hovorů, lze si nahrávku stáhnout, přehrát nebo odstranit (odstranit lze i celý CDR záznam).
Hlavní parametry
-
čas hovoru
-
hovor z a na
-
celková doba hovoru
-
doba vyzvánění / doba mluvení
-
-
stav hovoru
-
přijatý/nepřijatý/hlasová schránka atd.
-
Vedlejší parametry
-
ID hovoru - identifikátor
-
důvod
-
důvod zavěšení hovoru
-
-
zdrojový a cílový trunk
-
typ komunikace
-
odchozí/příchozí/interní
-
-
DID/DDI
-
při příchozím hovoru zobrazeno Vaše volané číslo
-
-
odchozí identifikace
-
při odchozím hovoru zobrazeno Vaše číslo, ze kterého se volá
-
-
IP adresa volajícího
-
IP adresa uživatele ústředny (pouze při odchozím nebo interním hovoru)
-
-
PIN kód
-
využitý PIN kód při odchozím hovoru
-
Plánování záznamů
Ústředna umožňuje naplánovat odeslání záznamů na email zadaných uživatelů/emailů. Uživatel si může záznamy stáhnout nebo pomocí zobrazit si záznamy pomocí odkazu v emailu. Po zaslání lze naplánovaný výpis kdykoliv stáhnout z menu “Download List”.
Vytvoření naplánovaného výpisu
-
Čas
-
časový rozsah pro výpis záznamů
-
-
Klapky/Skupina klapek
-
klapky nebo skupina klapek - filtrace záznamů
-
-
Fronta
-
výběr front (nepovinné) - filtrace záznamů
-
-
Typ komunikace
-
nutné vybrat minimálně 1
-
příchozí
-
odchozí
-
interní
-
-
-
Jméno
-
pro identifikaci plánování
-
-
Emailová adresa
-
emailová adresa, kam se výpis zašle
-
možnost zadat až 10 adres (oddělení pomocí znaku ; )
-
-
Frekvence zasílání
-
frekvence zasílání výpisu
-
jednou, denně, týdně, měsíčně
-
-
-
Doba platnosti odkazu ke stažení
-
24 - 120 hodin
-
-
Formát souboru
-
CSV - až 10 000 záznamů
-
PDF - až 5 000 záznamů
-
XLS - až 10 000 záznamů
-
Lze upravit vzor pro zasílání těchto výpisů. Menu “Vzor emailu”.
Nahrávky
Pokud je aktivována funkce “Nahrávání hovorů”, v tomto menu najdete výpis všech nahraných hovorů. Oproti menu “Záznamy” nezobrazuje hovory směrující do IVR, hlasových zpráv a nevyzvednuté hovory.
Výpisy hovorů (reporty)
Ústředna poskytuje grafické i textové zobrazení statistik Vašeho volání. Statistiky lze filtrovat dle různých typů, času, klapek nebo skupin a typu komunikace. Reporty lze libovolně stahovat do CSV souboru.
Typy výpisu:
-
Statistika volání klapky
-
zobrazení počtu a stavu hovorů jednotlivých uživatelů ústředny v koláčovém grafu
-
výpis lze filtrovat pomocí času, klapek nebo dle typu komunikace (příchozí, odchozí, interní)
-
-
Aktivita volání klapky
-
souhrnný report aktivity klapek v daný den zobrazený v grafu
-
umožňuje sledovat změny aktivity volání na určité časové pásmo (v jeden den)
-
-
PBX call activity
-
poskytuje informace o hodinovém, denním a měsíčním rozdělení interních a externích hovorů
-
-
Aktivity DID/DOD
-
tato statistika sleduje kolik hovorů dorazí na Vaše čísla nebo z jakých čísel voláte ven
-
na Vaše číslo A dorazí 10 hovorů, na Vaše číslo B 5 hovorů a podobně
-
-
statistiky jsou zobrazeny v čárovém grafu
-
-
IVR Report
-
statistiky jednotlivých IVR a stisknutých voleb
-
-
Fronta
-
Průměrná doba čekání a hovoru
-
Výkonnost fronty
-
Souhrn a činnost zpětného volání
-
Průzkum spokojenosti
-
Aktivita jednotlivých operátorů
-
přihlášení, pauza, souhrnné statistiky
-
-
-
Statistiky skupiny vyzvánění
Naplánované výpisy
Ústředna umožňuje naplánovat odeslání reportů na email zadaných uživatelů/emailů. Uživatel si může report stáhnout nebo zobrazit pomocí odkazu v emailu. Po zaslání lze naplánovaný výpis kdykoliv stáhnout z menu “Stáhnout naplánované výpisy”.
V příkladu níže: Naplánovaný výpis pro typ “Statistika volání klapky” pro aktuální měsíc a všechny klapky v ústředně. Typ komunikace pouze příchozí. Název výpisu “Report_1” a uvedení emailové adresy, na kterou se výpis bude zasílat každý týden ve středu v 10:00 ve formátu PDF.
V emailu vypadá výpis následovně:
Po stisknutí odkazu se otevře okno se statistikou (momentálně dostupný pouze v anglickém jazyce):
Výpisy externích chatů
Seznam všech externích chatů (pokud je funkce aktivní - tedy je připojen některý z SMS poskytovatelů nebo integrace Whatsapp).