Výpisy
Tato funkce poskytuje informace o hovorech v ústředně. Výpis zahrnuje volání na jednotlivé klapky, do hlasových schránek i do IVR (bez vyzvednutí hovoru uživatelem ústředny). Veškeré hovory lze stáhnout pomocí tlačítka “Stáhnout záznam” v CSV souboru. Parametry se můžou dělit na hlavní a vedlejší, dle filtru si lze vybrat, jaké se budou u výpisu zobrazovat.
Pokud je aktivováno nahrávání hovorů, lze si nahrávku stáhnout, přehrát nebo odstranit (odstranit lze i celý CDR záznam).
Hlavní parametry
- čas hovoru
- hovor z a na
- celková doba hovoru
- doba vyzvánění / doba mluvení
- stav hovoru
- přijatý/nepřijatý/hlasová schránka atd.
Vedlejší parametry
- ID hovoru - identifikátor
- důvod
- důvod zavěšení hovoru
- zdrojový a cílový trunk
- typ komunikace
- odchozí/příchozí/interní
- DID/DDI
- při příchozím hovoru zobrazeno Vaše volané číslo
- odchozí identifikace
- při odchozím hovoru zobrazeno Vaše číslo, ze kterého se volá
- IP adresa volajícího
- IP adresa uživatele ústředny (pouze při odchozím nebo interním hovoru)
- PIN kód
- využitý PIN kód při odchozím hovoru
Plánování výpisů
Ústředna umožňuje naplánovat odeslání záznamů na email zadaných uživatelů/emailů. Uživatel si může záznamy stáhnout nebo pomocí zobrazit si záznamy pomocí odkazu v emailu. Po zaslání lze naplánovaný výpis kdykoliv stáhnout z menu “Download List”.
Vytvoření naplánovaného výpisu
- Čas
- časový rozsah pro výpis záznamů
- Klapky/Skupina klapek
- klapky nebo skupina klapek - filtrace záznamů
- Fronta
- výběr front (nepovinné) - filtrace záznamů
- Typ komunikace
- nutné vybrat minimálně 1
- příchozí
- odchozí
- interní
- nutné vybrat minimálně 1
- Jméno
- pro identifikaci plánování
- Emailová adresa
- emailová adresa, kam se výpis zašle
- možnost zadat až 10 adres (oddělení pomocí znaku ; )
- Frekvence zasílání
- frekvence zasílání výpisu
- jednou, denně, týdně, měsíčně
- frekvence zasílání výpisu
- Doba platnosti odkazu ke stažení
- 24 - 120 hodin
- Formát souboru
- CSV - až 10 000 záznamů
- PDF - až 5 000 záznamů
- XLS - až 10 000 záznamů
Lze upravit vzor pro zasílání těchto výpisů. Menu “Vzor emailu”.
Nahrávky
Pokud je aktivována funkce “Nahrávání hovorů”, v tomto menu najdete výpis všech nahraných hovorů. Oproti menu “Záznamy” nezobrazuje hovory směrující do IVR, hlasových zpráv a nevyzvednuté hovory.
Reporty hovorů
Ústředna poskytuje grafické i textové zobrazení statistik Vašeho volání. Statistiky lze filtrovat dle různých typů, času, klapek nebo skupin a typu komunikace. Reporty lze libovolně stahovat do CSV souboru.
Typy výpisu:
- Statistika volání klapky
- zobrazení počtu a stavu hovorů jednotlivých uživatelů ústředny v koláčovém grafu
- výpis lze filtrovat pomocí času, klapek nebo dle typu komunikace (příchozí, odchozí, interní)
- Aktivita volání klapky
- souhrnný report aktivity klapek v daný den zobrazený v grafu
- umožňuje sledovat změny aktivity volání na určité časové pásmo (v jeden den)
- PBX call activity
- poskytuje informace o hodinovém, denním a měsíčním rozdělení interních a externích hovorů
- Aktivity DID/DOD
- tato statistika sleduje kolik hovorů dorazí na Vaše čísla nebo z jakých čísel voláte ven
- na Vaše číslo A dorazí 10 hovorů, na Vaše číslo B 5 hovorů a podobně
- statistiky jsou zobrazeny v čárovém grafu
- tato statistika sleduje kolik hovorů dorazí na Vaše čísla nebo z jakých čísel voláte ven
- IVR Report
- statistiky jednotlivých IVR a stisknutých voleb
- Fronta
- Průměrná doba čekání a hovoru
- Výkonnost fronty
- Souhrn a činnost zpětného volání
- Průzkum spokojenosti
- Aktivita jednotlivých operátorů
- přihlášení, pauza, souhrnné statistiky
- Statistiky skupiny vyzvánění
Naplánované reporty
Ústředna umožňuje naplánovat odeslání reportů na email zadaných uživatelů/emailů. Uživatel si může report stáhnout nebo zobrazit pomocí odkazu v emailu. Po zaslání lze naplánovaný výpis kdykoliv stáhnout z menu “Stáhnout naplánované výpisy”.
V příkladu níže: Naplánovaný výpis pro typ “Statistika volání klapky” pro aktuální měsíc a všechny klapky v ústředně. Typ komunikace pouze příchozí. Název výpisu “Report_1” a uvedení emailové adresy, na kterou se výpis bude zasílat každý týden ve středu v 10:00 ve formátu PDF.
V emailu vypadá výpis následovně:
Po stisknutí odkazu se otevře okno se statistikou (momentálně dostupný pouze v anglickém jazyce):
Výpisy chatů
Seznam všech externích chatů (pokud je funkce aktivní - tedy je připojen některý z SMS poskytovatelů nebo integrace Whatsapp).