Jak můžeme pomoci?

Správa pracovní doby, nastavení dovolené

Pro každé příchozí směrování lze nastavit časová pravidla. Ať již se jedná o nastavení pracovní doby, svátků nebo například dovolené. Existují 3 režimy, jak časová pravidla nastavit.

 

Založeno na globální pracovní době.

Tento režim doporučujeme nastavit pouze v případě, že nemáte často v plánu měnit pracovní dobu nebo přidávat dovolené. Pracovní doba pro tento režim se definuje v menu Ovládání hovorů - Pracovní doba a svátky

Definovaná globální pracovní doba 08:00 - 16:00 od pondělí do pátku.

 

 

Ve stejném menu lze definovat i svátky. České (i slovenské) svátky a významné dny jsou již nastaveny od nás, výjimkou jsou Velikonoce, které jsou potřeba definovat zvlášť.

 

Pro každý svátek lze definovat vlastní hlášku. Lze tedy do svátků přidat i Vaše dovolené, inventury a podobně. Pokud budete toto nastavení využívat, je nutné všem svátkům přiřadit hlášku a v příchozím pravidle zaškrtnout možnost "Přehrát prázdninovou hlášku během Prázdnin".

Nastavení hlášky pro Nový rok.

 

 

Nastavení přehrání vlastní hlášky pro sváteční dny nebo dovolenou.

 

Na základě vlastní pracovní doby.

Tento režim pracovní doby je velmi podobný režimu globální pracovní doby. Jediný rozdíl je, že se pracovní doba definuje přímo ve směrovacím pravidlu a definuje se právě pro toto jedno směrovací pravidlo, tedy pro každé pravidlo/číslo můžete mít různou pracovní dobu.

 

Na základě vlastních časových období.

Doporučený režim pokud často upravujete pracovní dobu nebo často definujete pracovní pravidlo pro dovolenou. Pro tento režim je dostupná i zkratka, kterou lze zadat z aplikace nebo telefonu, která aktivuje výchozí destinaci nebo naopak aktivuje destinace dle časových pravidel/období.

Příklad níže zobrazuje nastavení pro pracovní čas od 08:00 - 16:00 od pondělí do pátku se směrováním do volací fronty. Mimo tento čas se směruje do destinace IVR - MIMOPRAC (tedy mimo pracovní hláška např. s volbou pro zanechání vzkazu nebo přehrání textu). Dále jsou nastaveny destinace pro svátky a výchozí destinace. 

Výchozí destinace nebo destinace svátků lze aktivovat pomocí vytočení zkratky z telefonu nebo aplikace Linkus. Pokud uživatel, který má práva pro změnu nastavení, vytočí zkratku *8502 aktivuje se výchozí destinace a časová pravidla se ignorují. Pokud uživatel zadá zkratku *8500 časová pravidla se opět aktivují.

 

Práva pro uživatele, kteří mohou měnit pravidla naleznete v menu Funkce volání - Kódy funkcí.