Portál podpory FAYN Telecommunications
How can we help?
404: Hledaná stránka nebyla nalezena
Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže
Gigaset A5X0/C6X0 IP
Telefony od nás přicházejí již nastavené. Tento návod použijte pouze v případ...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
ZoIPer3
Stáhnout (www.zoiper.com/en/voip-softphone/download/zoiper3) program pro Wind...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti
Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?
Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brán...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Mohu mít pod jedním účtem více čísel?
Ano, můžete mít v jednom zákaznickém účtu více čísel. Každé mobilní číslo mus...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Konto VoIP - uživatel nebyl autorizován
Pokud při přístupu ke zprávě konta VoIPU uvidíte tuto hlášku, nejprve se ujis...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Jak mohu dobít kredit?
Dobití kreditu můžete provést několika způsoby. Převodem z Vašeho bankovního ...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Kolik mohu mít čísel v jednom zákaznickém účtu?
Ve svém běžném zákaznickém účtu můžete mít až 15 čísel GSM a nebo 20 VoIP čís...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Zákaznický účet
Každý náš zákazník má vytvořen takzvaný zákaznický účet ve kterém má soustřed...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Well a nebo nově Yealink T2X/4X
Klepněte na tlačítko "OK" na telefonu a zadajte do adresí řádky prohlížeče př...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
Aplikace LINKUS
Cloudová ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro ...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 52 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P
Jak platit za služby u Fayn?
Každý zákazník má možnost vybrat si jakým způsobem bude za služby platit. U F...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Siemens Gigaset
Gigaset C530IP ------------------------- Telefony Gigaset od společnosti...
Aktualizováno:
Čvn 06, 2022
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony
Co mohu dělat, když se na číslo nelze dovolat, či se neregistruje
Nastavte si VoIP vyjímky Přihlašte se ke správě routeru a proveďte následuj...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Mohu získat bližší informace na pobočce?
Dobrý den, jelikož se snažíme mít pro své zákazníky co nejlevnější volání na...
Aktualizováno:
Říj 10, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy
Mohu k vám přejít se svým telefonním číslem?
Ano. Lze k nám přenést jednotlivá čísla i bloky čísel(ISDN). Včetně barevných...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Volání v LiveAgent
Nastavení volání v LiveAgent naleznete v přiloženém PDF
Aktualizováno:
Říj 14, 2021
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN
ZoIPer Classic (2)
Stáhnout (https://www.zoiper.com/en/page/c0538f0084e8992adeedf26ce2a6bc3e?u=&...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti
Zobrazení v telefonním seznamu
Provedete z konta, v sekci "Nastavení" > "Zobrazovat v telefonním seznamu." ...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
FAX
Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone
X-Lite
X-Lite ------------------------- VoIP klient X-Lite je určen pro operačn...
Aktualizováno:
Srp 23, 2021
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC
xLite
Pokud potřebujete telefon znovu nastavit. Vložte Axfone USB EasyPhone do poč...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti
SPA2102 a PAP2T-EU
Z telefonu připojeného do 1. portu vytočte **** poté 110 a potvrďte # Brána ...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
Cisco SPA112 a SPA122
Máte-li zařízení od nás, obdržel jste jej již nastavené. Na telefonu přip...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
Je roaming ve výchozím stavu povolen?
Ano, ovšem pokud vlastníte SIM kartu vystavenou před 1. 3. 2014, zde roaming ...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Přehled příchozích a odchozích hovorů?
Máme. Naleznete je ve Vašem VoIP kontě. (https://centrum.fayn.cz/prihlasit-k-...
Aktualizováno:
Zář 12, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
SMS BRÁNA - PŘÍRUČKA
FAYN SMS BRÁNA je webová aplikace umožňující odesílání SMS. Aplikaci lze využ...
Aktualizováno:
Bře 18 (před 11 dny)
Úvod -> SMS brána
Jaké jsou závazky?
Při platbě dopředu (kredit) v podstatě žádné. Pokud si zvolíte nenulový tarif...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Jak k nám přenést telefonní číslo
Jak k nám přenést telefonní číslo. 1.Jak rychle lze přenést číslo? (https:...
Aktualizováno:
Dub 02, 2020
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone
Nastavení PBX a Systém
Základní nastavení ústředny (název, datum a čas, předvolby) a SIP komunikaci....
Aktualizováno:
Úno 06 (před 52 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Máte záznamník?
Ano. Přihlašte se do konta správy VoIPu Nastavení > Přesměrování hovorů. Vy...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ