How can we help?

404: Hledaná stránka nebyla nalezena

Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže

Gigaset A5X0/C6X0 IP

Telefony od nás přicházejí již nastavené. Tento návod použijte pouze v případ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

ZoIPer3

Stáhnout (www.zoiper.com/en/voip-softphone/download/zoiper3) program pro Wind...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?

Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brán...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Mohu mít pod jedním účtem více čísel?

Ano, můžete mít v jednom zákaznickém účtu více čísel. Každé mobilní číslo mus...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Konto VoIP - uživatel nebyl autorizován

Pokud při přístupu ke zprávě konta VoIPU uvidíte tuto hlášku, nejprve se ujis...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Jak mohu dobít kredit?

Dobití kreditu můžete provést několika způsoby. Převodem z Vašeho bankovního ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Kolik mohu mít čísel v jednom zákaznickém účtu?

Ve svém běžném zákaznickém účtu můžete mít až 15 čísel GSM a nebo 20 VoIP čís...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Zákaznický účet

Každý náš zákazník má vytvořen takzvaný zákaznický účet ve kterém má soustřed...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Well a nebo nově Yealink T2X/4X

Klepněte na tlačítko "OK" na telefonu a zadajte do adresí řádky prohlížeče př...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Aplikace LINKUS

Cloudová ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro ...
Úvod -> Ústředna FAYN P

Jak platit za služby u Fayn?

Každý zákazník má možnost vybrat si jakým způsobem bude za služby platit. U F...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Siemens Gigaset

Gigaset C530IP ------------------------- Telefony Gigaset od společnosti...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony

Co mohu dělat, když se na číslo nelze dovolat, či se neregistruje

Nastavte si VoIP vyjímky Přihlašte se ke správě routeru a proveďte následuj...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Mohu získat bližší informace na pobočce?

Dobrý den, jelikož se snažíme mít pro své zákazníky co nejlevnější volání na...
Úvod -> Často kladené dotazy

Mohu k vám přejít se svým telefonním číslem?

Ano. Lze k nám přenést jednotlivá čísla i bloky čísel(ISDN). Včetně barevných...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Volání v LiveAgent

Nastavení volání v LiveAgent naleznete v přiloženém PDF
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN

ZoIPer Classic (2)

Stáhnout (https://www.zoiper.com/en/page/c0538f0084e8992adeedf26ce2a6bc3e?u=&...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

Zobrazení v telefonním seznamu

Provedete z konta, v sekci "Nastavení" > "Zobrazovat v telefonním seznamu." ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

FAX

Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

X-Lite

X-Lite ------------------------- VoIP klient X-Lite je určen pro operačn...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC

xLite

Pokud potřebujete telefon znovu nastavit. Vložte Axfone USB EasyPhone do poč...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

SPA2102 a PAP2T-EU

Z telefonu připojeného do 1. portu vytočte **** poté 110 a potvrďte # Brána ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Cisco SPA112 a SPA122

Máte-li zařízení od nás, obdržel jste jej již nastavené. Na telefonu přip...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Je roaming ve výchozím stavu povolen?

Ano, ovšem pokud vlastníte SIM kartu vystavenou před 1. 3. 2014, zde roaming ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Přehled příchozích a odchozích hovorů?

Máme. Naleznete je ve Vašem VoIP kontě. (https://centrum.fayn.cz/prihlasit-k-...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

SMS BRÁNA - PŘÍRUČKA

FAYN SMS BRÁNA je webová aplikace umožňující odesílání SMS. Aplikaci lze využ...
Úvod -> SMS brána

Jaké jsou závazky?

Při platbě dopředu (kredit) v podstatě žádné. Pokud si zvolíte nenulový tarif...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Jak k nám přenést telefonní číslo

Jak k nám přenést telefonní číslo. 1.Jak rychle lze přenést číslo? (https:...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

Nastavení PBX a Systém

Základní nastavení ústředny (název, datum a čas, předvolby) a SIP komunikaci....
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Máte záznamník?

Ano. Přihlašte se do konta správy VoIPu Nastavení > Přesměrování hovorů. Vy...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ