Ústředna umožňuje vložení vlastních hlášek, jako jsou:
- úvodní hláška,
- tlačítkové volby,
- hlášky při obsazení či nedostupnosti,
- dovolená a další.
Hlášky lze do ústředny importovat jako připravený soubor nebo je nahrát přímo přes ústřednu – v takovém případě je nutné mít připojený telefon nebo použít aplikaci.
Správu vlastních hlášek naleznete v administrátorském rozhraní v menu Nastavení PBX → Hlášky → záložka Vlastní hlášky.
- Nahrát nový – nahrávání hlášky přes telefon/aplikaci
- Pokud potřebujete nahrát rychlou hlášku - například dovolená, klikněte na možnost "+Nahrát nový" a zobrazí se Vám možnost nahrát hlášku.
- Před nahráním hlášky je nutné ji pojmenovat a vybrat klapku z ústředny, ze které chcete nahrávat.
- Po kliknutí na „Nahrát“ začne daná klapka vyzvánět. Po přijetí hovoru můžete hlášku nahrát.
- Nahrát - Nahrání souboru ze zařízení
- Hlášku lze také nahrát přímo ze zařízení, pokud splňuje parametry podporovaného formátu:
Nahrané hlášky lze poté využít v libovolné destinaci, například:
- IVR (interaktivní rozcestník)
- menu Funkce volání - IVR
- volací fronta
- menu Funkce volání - Fronty
- přehrání hlášky a zavěšení přímo v příchozím pravidle
- menu Ovládání hovorů - Příchozí směrování
- hláška obsazení/nedostupnosti u klapky/uživatele
- hlasová zpráva
- menu Funkce volání - Hlasová schránka
- Pokud nastavujete skupinovou hlasovou schránku, je nutné vlastní hlášky nahrát přímo v menu této funkce. Postup je stejný jako při nahrávání hlášek pro IVR, fronty a další funkce.
Hudba při podržení (MOH).
Hudba při podržení určuje melodii, která se přehrává při čekání ve volací frontě nebo při přesměrování hovoru.
Najdete ji v menu:
Nastavení PBX → Hlášky → Hudba při podržení
Ústředna nabízí 6 výchozích skladeb, ale můžete si kdykoliv nahrát vlastní hudbu.