Jak můžeme pomoci?

Správa vlastních hlášek

Ústředna umožňuje vložení vlastních hlášek, jako jsou:

  • úvodní hláška,
  • tlačítkové volby,
  • hlášky při obsazení či nedostupnosti,
  • dovolená a další.

Hlášky lze do ústředny importovat jako připravený soubor nebo je nahrát přímo přes ústřednu – v takovém případě je nutné mít připojený telefon nebo použít aplikaci.

Správu vlastních hlášek naleznete v administrátorském rozhraní v menu Nastavení PBX → Hlášky → záložka Vlastní hlášky.

 

  1. Nahrát nový – nahrávání hlášky přes telefon/aplikaci
    • Pokud potřebujete nahrát rychlou hlášku - například dovolená, klikněte na možnost "+Nahrát nový" a zobrazí se Vám možnost nahrát hlášku.
    • Před nahráním hlášky je nutné ji pojmenovat a vybrat klapku z ústředny, ze které chcete nahrávat.
    • Po kliknutí na „Nahrát“ začne daná klapka vyzvánět. Po přijetí hovoru můžete hlášku nahrát.
  2. Nahrát - Nahrání souboru ze zařízení
    • Hlášku lze také nahrát přímo ze zařízení, pokud splňuje parametry podporovaného formátu:

Nahrané hlášky lze poté využít v libovolné destinaci, například:

  • IVR (interaktivní rozcestník)
    • menu Funkce volání - IVR
  • volací fronta
    • menu Funkce volání  - Fronty
  • přehrání hlášky a zavěšení přímo v příchozím pravidle
    • menu Ovládání hovorů - Příchozí směrování
  • hláška obsazení/nedostupnosti u klapky/uživatele
  • hlasová zpráva
    • menu Funkce volání - Hlasová schránka
    • Pokud nastavujete skupinovou hlasovou schránku, je nutné vlastní hlášky nahrát přímo v menu této funkce. Postup je stejný jako při nahrávání hlášek pro IVR, fronty a další funkce.

Hudba při podržení (MOH).

Hudba při podržení určuje melodii, která se přehrává při čekání ve volací frontě nebo při přesměrování hovoru.

Najdete ji v menu:
Nastavení PBX → Hlášky → Hudba při podržení

Ústředna nabízí 6 výchozích skladeb, ale můžete si kdykoliv nahrát vlastní hudbu.