Administrátorské rozhraní umožňuje editaci uživatelů, směrování hovorů a obecného nastavení. Níže je výpis možností nastavení. Červeně jsou označeny menu, které nedoporučujeme upravovat (při změně je možné, že dojde k poškození cloudové ústředny).
-
Klapky a Trunk
-
Klapky - editace klapek/uživatelů.
-
Skupiny klapek - možnost vytvoření skupin klapek (např. různá oddělení).
-
Oprávnění klienta - editace oprávnění pro klapky/uživatele. Úprava viditelnosti menu v aplikaci LINKUS, úprava viditelnosti klapek a kontaktů a editace povolení pro nastavovaní ústředny (různé možnosti administrátorských účtů).
-
-
Kontakty
-
Firemní kontakty - přidání, odebrání, import/export firemních kontaktů.
-
Telefonní seznamy - možnost rozdělení firemních kontaktů do skupin.
-
LDAP server - nastavení LDAP serveru pro VoIP telefony.
-
-
Auto Provisioning
-
Telefony - seznam vašich VoIP telefonů a nastavení Auto Provisioning.
-
Databáze šablon - šablony pro VoIP zařízení, možnost vytvoření vlastní šablony.
-
-
Ovládání hovorů
-
Příchozí routy - nastavení příchozího směrování na Vaše čísla.
-
Odchozí routy - nastavení odchozích hovorů.
-
AutoCLIP - nastavení AutoCLIP funkce (funkce si pamatuje čísla, která volala a poté je směruje přímo na dané klapky).
-
Pracovní doba a svátky - nastavení pracovní doby a svátků (české svátky přednastaveny, kromě Velikonoc).
-
-
Funkce volání
-
Hlasová schránka - nastavení hlasové schránky, možnost vytvoření skupin pro rozesílání zpráv.
-
Hvězdičkové kódy - zkratky pro různé funkce. Lze využít u VoIP telefonu nebo v aplikaci. Přepojení hovoru, přesměrování hovoru, monitoring, změna stavu a další.
-
IVR - nastavení hlasového asistenta.
-
Vyzváněcí skupiny - nastavení vyzváněcích skupin.
-
Fronty - nastavení front.
-
Konference - nastavení konferencí.
-
Zkrácená volba - nastavení zkrácených voleb (vytočení číslo pomocí zkratky).
-
Interkom - nastavení interkomu a pagingu, možnost plánování.
-
Nahrávání - nastavení nahrávání hovorů (pokud je povoleno).
-
Seznam PIN - seznam PINů pro odchozí volání.
-
Blokovaná/Povolená čísla - blokace čísel, například SPAM.
-
-
Messaging - možnost integrace Whatsapp Bussiness aplikace nebo SMS zpráv (momentálně lze využít pouze s operátory Bandwidth, Flowroute, Telnyx a Twilio).
-
Nastavení PBX (nedoporučujeme měnit nastavení)
-
Preference - základní nastavení ústředny.
-
Hlášky - nastavení hlášek a hudby ve frontě nebo přesměrování. Možnost nahrání vlastních hlášek.
-
Nastavení SIP - SIP nastavení ústředny.
-
Jitter Buffer - nastavení Jitter Bufferu.
-
-
Systém (nedoporučujeme měnit nastavení)
-
Datum a čas - nastavení času a data.
-
Email - nastavení emailových šablon, logy zaslaných emailů.
-
Úložiště - nastavení automatického čištění ústředny.
-
Oznámení o události - nastavení logů a oznámení na uvedené kontakty.
-
-
Integrace
-
Kolaborace - integrace s MS 365, Teams a Outlook.
-
CRM - integrace s CRM systémy. HubSpot, Saleforce, Zoho, Bitrix24, Odoo
-
Helpdesk - integrace s Zoho Desk a Zendesk.
-
Převod řeči na text - inteligentní rozpoznávání řeči u hlasových zpráv.
-
AMI - údaje k AMI přístupu.
-
API - údaje k API přístupu.
-
Databázový přístup
-
-
Výpisy a nahrávky
-
Záznamy - výpis hovorů, možnost filtrace.
-
Nahrávky - výpis nahrávek.
-
Výpisy hovorů - reporty a statistiky ústředny. Možnost plánování.
-