Souhrn menu

Administrátorské rozhraní umožňuje editaci uživatelů, směrování hovorů a obecného nastavení. Níže je výpis možností nastavení. Červeně jsou označeny menu, které nedoporučujeme upravovat (při změně je možné, že dojde k poškození cloudové ústředny).

  • Klapky a Trunk 

    • Klapky - editace klapek/uživatelů.

    • Skupiny klapek - možnost vytvoření skupin klapek (např. různá oddělení).

    • Oprávnění klienta - editace oprávnění pro klapky/uživatele. Úprava viditelnosti menu v aplikaci LINKUS, úprava viditelnosti klapek a kontaktů a editace povolení pro nastavovaní ústředny (různé možnosti administrátorských účtů).

  • Kontakty 

    • Firemní kontakty - přidání, odebrání, import/export firemních kontaktů.

    • Telefonní seznamy - možnost rozdělení firemních kontaktů do skupin.

    • LDAP server - nastavení LDAP serveru pro VoIP telefony.

  • Auto Provisioning 

    • Telefony - seznam vašich VoIP telefonů a nastavení Auto Provisioning.

    • Databáze šablon - šablony pro VoIP zařízení, možnost vytvoření vlastní šablony.

  • Ovládání hovorů

    • Příchozí routy - nastavení příchozího směrování na Vaše čísla.

    • Odchozí routy - nastavení odchozích hovorů.

    • AutoCLIP - nastavení AutoCLIP funkce (funkce si pamatuje čísla, která volala a poté je směruje přímo na dané klapky).

    • Pracovní doba a svátky - nastavení pracovní doby a svátků (české svátky přednastaveny, kromě Velikonoc).

  • Funkce volání

    • Hlasová schránka - nastavení hlasové schránky, možnost vytvoření skupin pro rozesílání zpráv.

    • Hvězdičkové kódy - zkratky pro různé funkce. Lze využít u VoIP telefonu nebo v aplikaci. Přepojení hovoru, přesměrování hovoru, monitoring, změna stavu a další.

    • IVR - nastavení hlasového asistenta.

    • Vyzváněcí skupiny - nastavení vyzváněcích skupin.

    • Fronty - nastavení front.

    • Konference - nastavení konferencí.

    • Zkrácená volba - nastavení zkrácených voleb (vytočení číslo pomocí zkratky).

    • Interkom - nastavení interkomu a pagingu, možnost plánování.

    • Nahrávání - nastavení nahrávání hovorů (pokud je povoleno).

    • Seznam PIN - seznam PINů pro odchozí volání.

    • Blokovaná/Povolená čísla - blokace čísel, například SPAM.

  • Messaging - možnost integrace Whatsapp Bussiness aplikace nebo SMS zpráv (momentálně lze využít pouze s operátory Bandwidth, Flowroute, Telnyx a Twilio).

  • Nastavení PBX (nedoporučujeme měnit nastavení)

    • Preference - základní nastavení ústředny.

    • Hlášky - nastavení hlášek a hudby ve frontě nebo přesměrování. Možnost nahrání vlastních hlášek.

    • Nastavení SIP - SIP nastavení ústředny.

    • Jitter Buffer - nastavení Jitter Bufferu.

  • Systém (nedoporučujeme měnit nastavení)

    • Datum a čas - nastavení času a data.

    • Email - nastavení emailových šablon, logy zaslaných emailů.

    • Úložiště - nastavení automatického čištění ústředny.

    • Oznámení o události - nastavení logů a oznámení na uvedené kontakty.

  • Integrace

    • Kolaborace - integrace s MS 365, Teams a Outlook.

    • CRM - integrace s CRM systémy. HubSpot, Saleforce, Zoho, Bitrix24, Odoo

    • Helpdesk - integrace s Zoho Desk a Zendesk.

    • Převod řeči na text - inteligentní rozpoznávání řeči u hlasových zpráv.

    • AMI - údaje k AMI přístupu.

    • API - údaje k API přístupu.

    • Databázový přístup

  • Výpisy a nahrávky

    • Záznamy - výpis hovorů, možnost filtrace.

    • Nahrávky - výpis nahrávek.

    • Výpisy hovorů - reporty a statistiky ústředny. Možnost plánování.