Souhrn menu

Administrátorské rozhraní umožňuje editaci uživatelů, směrování hovorů a obecného nastavení. Níže je výpis možností nastavení.

  • Klapky a Trunk
    • Klapky - editace klapek/uživatelů.
    • Skupiny klapek - možnost vytvoření skupin klapek (např. různá oddělení).
    • Oprávnění klienta - editace oprávnění pro klapky/uživatele. Úprava viditelnosti menu v aplikaci LINKUS, úprava viditelnosti klapek a kontaktů a editace povolení pro nastavovaní ústředny (různé možnosti administrátorských účtů).
  • Kontakty
    • Firemní kontakty - přidání, odebrání, import/export firemních kontaktů.
    • Telefonní seznamy - možnost rozdělení firemních kontaktů do skupin.
    • LDAP server - nastavení LDAP serveru pro VoIP telefony.
  • Auto Provisioning
    • Telefony - seznam vašich VoIP telefonů a nastavení Auto Provisioning.
    • Databáze šablon - šablony pro VoIP zařízení, možnost vytvoření vlastní šablony.
  • Ovládání hovorů
    • Příchozí pravidlo - nastavení příchozího směrování na Vaše čísla.
    • Odchozí pravidlo - nastavení odchozích hovorů.
    • Automatické směrování - nastavení automatického směrování.
      • Pokud příjemce nepřijme odchozí hovor, ústředna si toto číslo automaticky uloží.
        V případě, že dané číslo následně zavolá zpět, je automaticky směrováno na uživatele, který původní hovor uskutečnil.
    • Pracovní doba a svátky - nastavení pracovní doby a svátků (české svátky přednastaveny, kromě Velikonoc).
  • Funkce volání
    • Hlasová schránka - nastavení hlasové schránky, možnost vytvoření skupin pro rozesílání zpráv.
    • Kódy funkcí - zkratky pro různé funkce. Lze využít u VoIP telefonu nebo v aplikaci. Přepojení hovoru, přesměrování hovoru, monitoring, změna stavu a další.
    • IVR (hlasové menu) - nastavení hlasového rozcestníku.
      • Možnost nastavení příchozího PINu a různých voleb. Možnost každé volbě nastavit vlastní časové pravidlo.
    • Vyzváněcí skupiny - nastavení vyzváněcích skupin.
    • Fronty - nastavení volacích front.
    • Konference - nastavení konferencí.
    • Zkrácená volba - nastavení zkrácených voleb (vytočení číslo pomocí zkratky).
    • Interkom - nastavení interkomu a pagingu, možnost plánování.
    • Nahrávání - nastavení nahrávání hovorů (pokud je povoleno).
    • Seznam PIN - seznam PINů pro odchozí volání.
    • Blokovaná/Povolená čísla - blokace čísel, například SPAM.
  • Messaging
    • Možnost integrace Whatsapp Bussiness , Facebook Messenger nebo SMS zpráv (s vybranými operátory).
    • Vytvoření vlastního Chatovací tlačítka, které je poté možné vložit na webové stránky.
  • Nastavení PBX (nedoporučujeme měnit nastavení)
    • Preference - základní nastavení ústředny.
    • Hlášky - nastavení hlášek a hudby ve frontě nebo přesměrování. Možnost nahrání vlastních hlášek.
    • Nastavení SIP - SIP nastavení ústředny.
    • Jitter Buffer - nastavení Jitter Bufferu.
  • Systém (nedoporučujeme měnit nastavení)
    • Datum a čas - nastavení času a data.
    • Email - nastavení emailových šablon, logy zaslaných emailů.
    • Úložiště - nastavení automatického čištění ústředny.
    • Archiv - možnost nastavení vlastního FTP serveru, Google Cloud Storage nebo Amazon S3 pro zálohu nahrávek hovorů.
    • Oznámení o události - nastavení logů a oznámení na uvedené kontakty.
  • Integrace
    • Kolaborace - integrace s MS 365, Teams a Outlook.
    • CRM - integrace s CRM systémy.
      • Předpřipravené Integrace s HubSpot, Saleforce, Zoho, Bitrix24, Odoo nebo Microsoft Dynamics.
      • Možnost nastavení vlastní integrace v CRM systémem, který podporuje API.
        • Raynet, Pipedrive.
    • Helpdesk - integrace s Zoho Desk a Zendesk.
    • Převod řeči na text - inteligentní rozpoznávání řeči u hlasových zpráv.
    • AMI - údaje k AMI přístupu.
    • API - údaje k API přístupu.
    • Databázový přístup
  • Výpisy a reporty
    • Výpisy - výpis hovorů, možnost filtrace.
    • Nahrávky - výpis nahrávek.
    • Reporty hovorů - reporty a statistiky ústředny. Možnost plánování.
    • Výpis chatů.