Administrátorské rozhraní umožňuje editaci uživatelů, směrování hovorů a obecného nastavení. Níže je výpis možností nastavení.
- Klapky a Trunk
- Klapky - editace klapek/uživatelů.
- Skupiny klapek - možnost vytvoření skupin klapek (např. různá oddělení).
- Oprávnění klienta - editace oprávnění pro klapky/uživatele. Úprava viditelnosti menu v aplikaci LINKUS, úprava viditelnosti klapek a kontaktů a editace povolení pro nastavovaní ústředny (různé možnosti administrátorských účtů).
- Kontakty
- Firemní kontakty - přidání, odebrání, import/export firemních kontaktů.
- Telefonní seznamy - možnost rozdělení firemních kontaktů do skupin.
- LDAP server - nastavení LDAP serveru pro VoIP telefony.
- Auto Provisioning
- Telefony - seznam vašich VoIP telefonů a nastavení Auto Provisioning.
- Databáze šablon - šablony pro VoIP zařízení, možnost vytvoření vlastní šablony.
- Ovládání hovorů
- Příchozí pravidlo - nastavení příchozího směrování na Vaše čísla.
- Odchozí pravidlo - nastavení odchozích hovorů.
- Automatické směrování - nastavení automatického směrování.
- Pokud příjemce nepřijme odchozí hovor, ústředna si toto číslo automaticky uloží.
V případě, že dané číslo následně zavolá zpět, je automaticky směrováno na uživatele, který původní hovor uskutečnil.
- Pokud příjemce nepřijme odchozí hovor, ústředna si toto číslo automaticky uloží.
- Pracovní doba a svátky - nastavení pracovní doby a svátků (české svátky přednastaveny, kromě Velikonoc).
- Funkce volání
- Hlasová schránka - nastavení hlasové schránky, možnost vytvoření skupin pro rozesílání zpráv.
- Kódy funkcí - zkratky pro různé funkce. Lze využít u VoIP telefonu nebo v aplikaci. Přepojení hovoru, přesměrování hovoru, monitoring, změna stavu a další.
- IVR (hlasové menu) - nastavení hlasového rozcestníku.
- Možnost nastavení příchozího PINu a různých voleb. Možnost každé volbě nastavit vlastní časové pravidlo.
- Vyzváněcí skupiny - nastavení vyzváněcích skupin.
- Fronty - nastavení volacích front.
- Konference - nastavení konferencí.
- Zkrácená volba - nastavení zkrácených voleb (vytočení číslo pomocí zkratky).
- Interkom - nastavení interkomu a pagingu, možnost plánování.
- Nahrávání - nastavení nahrávání hovorů (pokud je povoleno).
- Seznam PIN - seznam PINů pro odchozí volání.
- Blokovaná/Povolená čísla - blokace čísel, například SPAM.
- Messaging
- Možnost integrace Whatsapp Bussiness , Facebook Messenger nebo SMS zpráv (s vybranými operátory).
- Vytvoření vlastního Chatovací tlačítka, které je poté možné vložit na webové stránky.
- Nastavení PBX (nedoporučujeme měnit nastavení)
- Preference - základní nastavení ústředny.
- Hlášky - nastavení hlášek a hudby ve frontě nebo přesměrování. Možnost nahrání vlastních hlášek.
- Nastavení SIP - SIP nastavení ústředny.
- Jitter Buffer - nastavení Jitter Bufferu.
- Systém (nedoporučujeme měnit nastavení)
- Datum a čas - nastavení času a data.
- Email - nastavení emailových šablon, logy zaslaných emailů.
- Úložiště - nastavení automatického čištění ústředny.
- Archiv - možnost nastavení vlastního FTP serveru, Google Cloud Storage nebo Amazon S3 pro zálohu nahrávek hovorů.
- Oznámení o události - nastavení logů a oznámení na uvedené kontakty.
- Integrace
- Kolaborace - integrace s MS 365, Teams a Outlook.
- CRM - integrace s CRM systémy.
- Předpřipravené Integrace s HubSpot, Saleforce, Zoho, Bitrix24, Odoo nebo Microsoft Dynamics.
- Možnost nastavení vlastní integrace v CRM systémem, který podporuje API.
- Raynet, Pipedrive.
- Helpdesk - integrace s Zoho Desk a Zendesk.
- Převod řeči na text - inteligentní rozpoznávání řeči u hlasových zpráv.
- AMI - údaje k AMI přístupu.
- API - údaje k API přístupu.
- Databázový přístup
- Výpisy a reporty
- Výpisy - výpis hovorů, možnost filtrace.
- Nahrávky - výpis nahrávek.
- Reporty hovorů - reporty a statistiky ústředny. Možnost plánování.
- Výpis chatů.