How can we help?

404: Hledaná stránka nebyla nalezena

Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže

Gigaset A5X0/C6X0 IP

Telefony od nás přicházejí již nastavené. Tento návod použijte pouze v případ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

ZoIPer3

Stáhnout (www.zoiper.com/en/voip-softphone/download/zoiper3) program pro Wind...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

Jak platit za služby u Fayn?

Každý zákazník má možnost vybrat si jakým způsobem bude za služby platit. U F...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?

Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brán...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Konto VoIP - uživatel nebyl autorizován

Pokud při přístupu ke zprávě konta VoIPU uvidíte tuto hlášku, nejprve se ujis...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Zákaznický účet

Každý náš zákazník má vytvořen takzvaný zákaznický účet ve kterém má soustřed...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Jak dobíjet kredit?

Dobíjet kredit lze následujícími způsoby: - platební kartou: přímo ve Va...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Jak k nám přenést telefonní číslo

Jak k nám přenést telefonní číslo. 1.Jak rychle lze přenést číslo? (https:...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

Jak zabezpečit VoIP zařízení?

Z důvodu bezpečnosti VoIP zařízení zapojujeme vždy za router. VoIP zařízení n...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Aplikace LINKUS

Cloudová ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro ...
Úvod -> Ústředna FAYN P

FAX

Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

Siemens Gigaset

Gigaset C530IP ------------------------- Telefony Gigaset od společnosti...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony

Jak mohu dobít kredit?

Dobití kreditu můžete provést několika způsoby. Převodem z Vašeho bankovního ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Jak zrušit služby u Axfone?

Chcete-li službu vypovědět, prosím vyplňte a odešlete formulář výpovědi služe...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Jak na mobilní Internet?

Připojíte-li se na Internet, automaticky se spustí balíček dat na 24 hodin o ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

ZoIPer Classic (2)

Stáhnout (https://www.zoiper.com/en/page/c0538f0084e8992adeedf26ce2a6bc3e?u=&...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

Jak reklamovat při nefunkčnosti služeb či zařízení?

Reklamaci vyúčtování či funkčnosti služeb prosím zasílejte vždy mailem na inf...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Well a nebo nově Yealink T2X/4X

Klepněte na tlačítko "OK" na telefonu a zadajte do adresí řádky prohlížeče př...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

X-Lite

X-Lite ------------------------- VoIP klient X-Lite je určen pro operačn...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC

SPA2102 a PAP2T-EU

Z telefonu připojeného do 1. portu vytočte **** poté 110 a potvrďte # Brána ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Cisco SPA112 a SPA122

Máte-li zařízení od nás, obdržel jste jej již nastavené. Na telefonu přip...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

xLite

Pokud potřebujete telefon znovu nastavit. Vložte Axfone USB EasyPhone do poč...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

Je roaming ve výchozím stavu povolen?

Ano, ovšem pokud vlastníte SIM kartu vystavenou před 1. 3. 2014, zde roaming ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Kodeky

Kodeky Další důležitou součástí VoIP komunikace, která ovlivňuje kvalitu sp...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN

Máte záznamník?

Ano. Přihlašte se do konta správy VoIPu Nastavení > Přesměrování hovorů. Vy...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Základní info k nastavení zařízení

(!) Máte-li telefon od nás je již nastaven. - Pokud připojujete více zař...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení

SMS BRÁNA - PŘÍRUČKA

FAYN SMS BRÁNA je webová aplikace umožňující odesílání SMS. Aplikaci lze využ...
Úvod -> SMS brána

Podporujete nastavení SIP na mobilních telefonech?

NE. Ale pokud používáte telefon Nokia s OS Symbian s integrovaným SIP kliente...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Přehled příchozích a odchozích hovorů?

Máme. Naleznete je ve Vašem VoIP kontě. (https://centrum.fayn.cz/prihlasit-k-...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Funkce volání

Funkce volání definují zejména možné destinace pro příchozí hovory, jako jsou...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní