Portál podpory FAYN Telecommunications
How can we help?
404: Hledaná stránka nebyla nalezena
Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže
Gigaset A5X0/C6X0 IP
Telefony od nás přicházejí již nastavené. Tento návod použijte pouze v případ...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
ZoIPer3
Stáhnout (www.zoiper.com/en/voip-softphone/download/zoiper3) program pro Wind...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti
Jak platit za služby u Fayn?
Každý zákazník má možnost vybrat si jakým způsobem bude za služby platit. U F...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?
Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brán...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Konto VoIP - uživatel nebyl autorizován
Pokud při přístupu ke zprávě konta VoIPU uvidíte tuto hlášku, nejprve se ujis...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Zákaznický účet
Každý náš zákazník má vytvořen takzvaný zákaznický účet ve kterém má soustřed...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Jak dobíjet kredit?
Dobíjet kredit lze následujícími způsoby: - platební kartou: přímo ve Va...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Jak k nám přenést telefonní číslo
Jak k nám přenést telefonní číslo. 1.Jak rychle lze přenést číslo? (https:...
Aktualizováno:
Dub 02, 2020
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone
Jak zabezpečit VoIP zařízení?
Z důvodu bezpečnosti VoIP zařízení zapojujeme vždy za router. VoIP zařízení n...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Aplikace LINKUS
Cloudová ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro ...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P
FAX
Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone
Siemens Gigaset
Gigaset C530IP ------------------------- Telefony Gigaset od společnosti...
Aktualizováno:
Čvn 06, 2022
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony
Jak mohu dobít kredit?
Dobití kreditu můžete provést několika způsoby. Převodem z Vašeho bankovního ...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Jak zrušit služby u Axfone?
Chcete-li službu vypovědět, prosím vyplňte a odešlete formulář výpovědi služe...
Aktualizováno:
Zář 25, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Jak na mobilní Internet?
Připojíte-li se na Internet, automaticky se spustí balíček dat na 24 hodin o ...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
ZoIPer Classic (2)
Stáhnout (https://www.zoiper.com/en/page/c0538f0084e8992adeedf26ce2a6bc3e?u=&...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti
Jak reklamovat při nefunkčnosti služeb či zařízení?
Reklamaci vyúčtování či funkčnosti služeb prosím zasílejte vždy mailem na inf...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Well a nebo nově Yealink T2X/4X
Klepněte na tlačítko "OK" na telefonu a zadajte do adresí řádky prohlížeče př...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
X-Lite
X-Lite ------------------------- VoIP klient X-Lite je určen pro operačn...
Aktualizováno:
Srp 23, 2021
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC
SPA2102 a PAP2T-EU
Z telefonu připojeného do 1. portu vytočte **** poté 110 a potvrďte # Brána ...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
Cisco SPA112 a SPA122
Máte-li zařízení od nás, obdržel jste jej již nastavené. Na telefonu přip...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
xLite
Pokud potřebujete telefon znovu nastavit. Vložte Axfone USB EasyPhone do poč...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti
Je roaming ve výchozím stavu povolen?
Ano, ovšem pokud vlastníte SIM kartu vystavenou před 1. 3. 2014, zde roaming ...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Kodeky
Kodeky Další důležitou součástí VoIP komunikace, která ovlivňuje kvalitu sp...
Aktualizováno:
Led 29 (před 59 dny)
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN
Máte záznamník?
Ano. Přihlašte se do konta správy VoIPu Nastavení > Přesměrování hovorů. Vy...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Základní info k nastavení zařízení
(!) Máte-li telefon od nás je již nastaven. - Pokud připojujete více zař...
Aktualizováno:
Zář 05, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení
SMS BRÁNA - PŘÍRUČKA
FAYN SMS BRÁNA je webová aplikace umožňující odesílání SMS. Aplikaci lze využ...
Aktualizováno:
Bře 18 (před 10 dny)
Úvod -> SMS brána
Podporujete nastavení SIP na mobilních telefonech?
NE. Ale pokud používáte telefon Nokia s OS Symbian s integrovaným SIP kliente...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Přehled příchozích a odchozích hovorů?
Máme. Naleznete je ve Vašem VoIP kontě. (https://centrum.fayn.cz/prihlasit-k-...
Aktualizováno:
Zář 12, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Funkce volání
Funkce volání definují zejména možné destinace pro příchozí hovory, jako jsou...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní