How can we help?

404: Hledaná stránka nebyla nalezena

Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže

Jaké čísla nabízíte?

V případě, že máte zájem o nové mobilní číslo, po zpracování Vaší objednávky ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Přenos mobilního čísla

Můžete si k nám přenést číslo kteréhokoli českého mobilního operátora a je to...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Podporujete skrytí čísla volajícího?

NE. Funkci skrytí čísla volajícího - CLIR - nepodporujeme. (CLIP = zobrazení...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Červený puntík u VoIP čísla

Červená značka u VoIP čísla znamená, že Váš přístroj, nebo SW nemá registraci...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Jaké jsou závazky?

Při platbě dopředu (kredit) v podstatě žádné. Pokud si zvolíte nenulový tarif...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Nemůžete se dovolat na některá zahraniční čísla?

V případě problému s nedovoláním se na zahraniční čísla nám prosím napište na...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Jaké jsou zřizovací poplatky?

Zřízení tarifu v celkové výši nad 98 Kč vč. DPH je ZDARMA. U tarifů v celkové...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?

Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brán...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Jaké je pokrytí signálem

Pokrytí mobilním signálem je totožné se sítí Vodafone (http://www.vodafone.cz...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Jak k nám přenést telefonní číslo

Jak k nám přenést telefonní číslo. 1.Jak rychle lze přenést číslo? (https:...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

Mohu k vám přejít se svým telefonním číslem?

Ano. Lze k nám přenést jednotlivá čísla i bloky čísel(ISDN). Včetně barevných...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Kolik mohu mít čísel v jednom zákaznickém účtu?

Ve svém běžném zákaznickém účtu můžete mít až 15 čísel GSM a nebo 20 VoIP čís...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Klapky a Trunk

Menu Klapky a Trunk obsahují nastavení jednotlivých uživatelů. Klapky lze poj...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Zobrazení v telefonním seznamu

Provedete z konta, v sekci "Nastavení" > "Zobrazovat v telefonním seznamu." ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Mezinárodní volání - ochrana PINem

Tato služba zvyšuje zabezpečení, při volání do ciziny a exotických destinací ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

FAX

Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

Yeastar Sxx

Ať už máte přidělenou veřejnou pevnou IPv4 adresu a nebo nikoliv, lze se vždy...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Ústředny

Lze přesměrovat telefonní hovory na mobil?

Ano. Přihlašte se do konta správy VoIPu Nastavení > Přesměrování hovorů. Ne...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Souhrn menu

Administrátorské rozhraní umožňuje editaci uživatelů, směrování hovorů a obec...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Nastavení příchozích a odchozích hovorů

Příchozí hovory V menu Settings - Call control se nachází nastavení příchozí...
Úvod -> Ústředna FAYN S

Ovládání hovorů

V menu “Ovládání hovorů” se nastavuje směrování příchozích a odchozích hovorů...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Výpisy a nahrávky

Záznamy Tato funkce poskytuje informace o hovorech v ústředně. Výpis zahrnu...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Nastavení PBX a Systém

Základní nastavení ústředny (název, datum a čas, předvolby) a SIP komunikaci....
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Telefon nefunguje

V případě že Váš telefon nefunguje a u VoIP čísla je symbol:, je potřeba post...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Pevná linka přes internet - VoIP

Messaging

Ústředna nabízí funkcionalitu messaging, což umožňuje uživatelům integrovat r...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Webové rozhraní

Přihlášení do webového rozhraní Na Váš email zašleme úvodní informace k přih...
Úvod -> Ústředna FAYN P

Asterisk

V případě nastavení na ústřednu doporučujeme nechat si službu zkonfigurovat n...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Ústředny

Yealink mPBX

Yealink mpbx100 - dynamický trunk (https://podpora.axfone.cz/images/help/v...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Ústředny

Auto Provisioning

Funkce Auto Provisioning umožňuje centralizovanou správu nad VoIP zařízeními....
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Cisco SPA112 a SPA122

Máte-li zařízení od nás, obdržel jste jej již nastavené. Na telefonu přip...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány