Portál podpory FAYN Telecommunications
How can we help?
404: Hledaná stránka nebyla nalezena
Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže
Jaké čísla nabízíte?
V případě, že máte zájem o nové mobilní číslo, po zpracování Vaší objednávky ...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Přenos mobilního čísla
Můžete si k nám přenést číslo kteréhokoli českého mobilního operátora a je to...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Podporujete skrytí čísla volajícího?
NE. Funkci skrytí čísla volajícího - CLIR - nepodporujeme. (CLIP = zobrazení...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Červený puntík u VoIP čísla
Červená značka u VoIP čísla znamená, že Váš přístroj, nebo SW nemá registraci...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Jaké jsou závazky?
Při platbě dopředu (kredit) v podstatě žádné. Pokud si zvolíte nenulový tarif...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Nemůžete se dovolat na některá zahraniční čísla?
V případě problému s nedovoláním se na zahraniční čísla nám prosím napište na...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Jaké jsou zřizovací poplatky?
Zřízení tarifu v celkové výši nad 98 Kč vč. DPH je ZDARMA. U tarifů v celkové...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?
Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brán...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Jaké je pokrytí signálem
Pokrytí mobilním signálem je totožné se sítí Vodafone (http://www.vodafone.cz...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Jak k nám přenést telefonní číslo
Jak k nám přenést telefonní číslo. 1.Jak rychle lze přenést číslo? (https:...
Aktualizováno:
Dub 02, 2020
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone
Mohu k vám přejít se svým telefonním číslem?
Ano. Lze k nám přenést jednotlivá čísla i bloky čísel(ISDN). Včetně barevných...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Kolik mohu mít čísel v jednom zákaznickém účtu?
Ve svém běžném zákaznickém účtu můžete mít až 15 čísel GSM a nebo 20 VoIP čís...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Klapky a Trunk
Menu Klapky a Trunk obsahují nastavení jednotlivých uživatelů. Klapky lze poj...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Zobrazení v telefonním seznamu
Provedete z konta, v sekci "Nastavení" > "Zobrazovat v telefonním seznamu." ...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Mezinárodní volání - ochrana PINem
Tato služba zvyšuje zabezpečení, při volání do ciziny a exotických destinací ...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
FAX
Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone
Yeastar Sxx
Ať už máte přidělenou veřejnou pevnou IPv4 adresu a nebo nikoliv, lze se vždy...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Ústředny
Lze přesměrovat telefonní hovory na mobil?
Ano. Přihlašte se do konta správy VoIPu Nastavení > Přesměrování hovorů. Ne...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Souhrn menu
Administrátorské rozhraní umožňuje editaci uživatelů, směrování hovorů a obec...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Nastavení příchozích a odchozích hovorů
Příchozí hovory V menu Settings - Call control se nachází nastavení příchozí...
Aktualizováno:
Úno 02 (před 55 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN S
Ovládání hovorů
V menu “Ovládání hovorů” se nastavuje směrování příchozích a odchozích hovorů...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Výpisy a nahrávky
Záznamy Tato funkce poskytuje informace o hovorech v ústředně. Výpis zahrnu...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Nastavení PBX a Systém
Základní nastavení ústředny (název, datum a čas, předvolby) a SIP komunikaci....
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Telefon nefunguje
V případě že Váš telefon nefunguje a u VoIP čísla je symbol:, je potřeba post...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Pevná linka přes internet - VoIP
Messaging
Ústředna nabízí funkcionalitu messaging, což umožňuje uživatelům integrovat r...
Aktualizováno:
Led 31 (před 57 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Webové rozhraní
Přihlášení do webového rozhraní Na Váš email zašleme úvodní informace k přih...
Aktualizováno:
Bře 12 (před 16 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P
Asterisk
V případě nastavení na ústřednu doporučujeme nechat si službu zkonfigurovat n...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Ústředny
Yealink mPBX
Yealink mpbx100 - dynamický trunk (https://podpora.axfone.cz/images/help/v...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Ústředny
Auto Provisioning
Funkce Auto Provisioning umožňuje centralizovanou správu nad VoIP zařízeními....
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Cisco SPA112 a SPA122
Máte-li zařízení od nás, obdržel jste jej již nastavené. Na telefonu přip...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány