Úvod > Často kladené dotazy > Mobilní a kombinované služby

Mobilní a kombinované služby

Jaké je pokrytí signálem
Pokrytí mobilním signálem je totožné se sítí Vodafone (http://www.vodafone.cz/ma...
Přenos mobilního čísla
Můžete si k nám přenést číslo kteréhokoli českého mobilního operátora a je to ZD...
Mohu mít pod jedním účtem více čísel?
Ano, můžete mít v jednom zákaznickém účtu více čísel. Každé mobilní číslo musí m...
Kdy, kde a jakou SIM kartu dostanu?
Dodáváme univerzální mini/micro SIM kartu (micro kartu lze snadno vyloupnout z m...
Jaké čísla nabízíte?
V případě, že máte zájem o nové mobilní číslo, po zpracování Vaší objednávky Vám...
Jak mohu dobít kredit?
Dobití kreditu můžete provést několika způsoby. Převodem z Vašeho bankovního účt...
Jaké jsou zřizovací poplatky?
Zřízení tarifu v celkové výši nad 98 Kč vč. DPH je ZDARMA. U tarifů v celkové vý...
Jaké jsou závazky?
Při platbě dopředu (kredit) v podstatě žádné. Pokud si zvolíte nenulový tarif, m...
Přidělení volných jednotek
Paušál se strhne na začátku měsíce a na základě toho se přidělí volné jednotky. ...
Převod volných jednotek
Nevyčerpané volné jednotky se z jednoho měsíce do dalšího nepřevádí.
Změna tarifu
V průběhu času můžete změnit tarif. Kdykoliv se rozhodnete přejít z aktuálního t...
Jak na mobilní Internet?
Připojíte-li se na Internet, automaticky se spustí balíček dat na 24 hodin o obj...
Nastavení mobilního internetu
V zákaznické zóně muj.fayn.cz přejděte do Nastavení - Mobilní data. Zde najdete ...
Je roaming ve výchozím stavu povolen?
Ano, ovšem pokud vlastníte SIM kartu vystavenou před 1. 3. 2014, zde roaming v z...
Jaký je rozdíl mezi VoIP sítí FAYN a mobilní GSM sítí FAYN?
FAYN využívá dvě oddělené telekomunikační sítě. VoIP síť FAYN slouží pro přenos ...
Jaký je rozdíl mezi kombinovanou mobilní a čistě VoIP službou?
FAYN je virtuální mobilní operátor a nabízí klasické služby mobilního volání, SM...
Podporujete internetbanking?
Internetbanking (internetové bankovnictví), neboli přímý přístup k bankovnímu úč...