How can we help?

404: Hledaná stránka nebyla nalezena

Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže

Gigaset A5X0/C6X0 IP

Telefony od nás přicházejí již nastavené. Tento návod použijte pouze v případ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Pokrytí signálem GSM

Síť Fayn Telecommunications s.r.o. využívá k poskytování služeb GSM síť Vodaf...
Úvod -> Často kladené dotazy -> GSM (mobilní) služby

ZoiPer 5

------------------------- VoIP klient ZoiPer je k dispozici na platformách W...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC

ZoIPer3

Stáhnout (www.zoiper.com/en/voip-softphone/download/zoiper3) program pro Wind...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

Konto VoIP - uživatel nebyl autorizován

Pokud při přístupu ke zprávě konta VoIPU uvidíte tuto hlášku, nejprve se ujis...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?

Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brán...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Jaký je rozdíl mezi VoIP sítí FAYN a mobilní GSM sítí FAYN?

FAYN využívá dvě oddělené telekomunikační sítě. VoIP síť FAYN slouží pro přen...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Aplikace LINKUS

Cloudová ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro ...
Úvod -> Ústředna FAYN P

Kolik mohu mít čísel v jednom zákaznickém účtu?

Ve svém běžném zákaznickém účtu můžete mít až 15 čísel GSM a nebo 20 VoIP čís...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

ZoIPer Classic (2)

Stáhnout (https://www.zoiper.com/en/page/c0538f0084e8992adeedf26ce2a6bc3e?u=&...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

Ekiga

Pro úpravu účtu použijte "View" > "Accounts" > "Edit Account" a nastavte ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Linux

Zákaznický účet

Každý náš zákazník má vytvořen takzvaný zákaznický účet ve kterém má soustřed...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Jak platit za služby u Fayn?

Každý zákazník má možnost vybrat si jakým způsobem bude za služby platit. U F...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Siemens Gigaset

Gigaset C530IP ------------------------- Telefony Gigaset od společnosti...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony

X-Lite

X-Lite ------------------------- VoIP klient X-Lite je určen pro operačn...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC

Zoiper

ZoIPer Classic Po nainstalování program spusťte a klepněte na ikonu klíče - ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Linux

Podporujete nastavení SIP na mobilních telefonech?

NE. Ale pokud používáte telefon Nokia s OS Symbian s integrovaným SIP kliente...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

FAX

Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

SPA2102 a PAP2T-EU

Z telefonu připojeného do 1. portu vytočte **** poté 110 a potvrďte # Brána ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Máte záznamník?

Ano. Přihlašte se do konta správy VoIPu Nastavení > Přesměrování hovorů. Vy...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Grandstream

SIP-EXPIRY 300s (5min) a Local SIP portu I když telefony Grandstream nem...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

A co Mac a iPhone?

I zde je k dispozici SIP Klient Zoiper a nebo Media5-fone.
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Nastavení PBX a Systém

Základní nastavení ústředny (název, datum a čas, předvolby) a SIP komunikaci....
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Integrace

Cloudovou ústřednu lze integrovat s mnoha programy, helpdesky a CRM systémy. ...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Je roaming ve výchozím stavu povolen?

Ano, ovšem pokud vlastníte SIM kartu vystavenou před 1. 3. 2014, zde roaming ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

SMS BRÁNA - PŘÍRUČKA

FAYN SMS BRÁNA je webová aplikace umožňující odesílání SMS. Aplikaci lze využ...
Úvod -> SMS brána

Kde získám souhrnné vyúčtování ?

Tuto informaci jsme Vám zaslali v textu spolu s poslední vyúčtovací fakturou:...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

xLite

Pokud potřebujete telefon znovu nastavit. Vložte Axfone USB EasyPhone do poč...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

Cisco SPA112 a SPA122

Máte-li zařízení od nás, obdržel jste jej již nastavené. Na telefonu přip...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Přehled příchozích a odchozích hovorů?

Máme. Naleznete je ve Vašem VoIP kontě. (https://centrum.fayn.cz/prihlasit-k-...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ