Portál podpory FAYN Telecommunications
How can we help?
404: Hledaná stránka nebyla nalezena
Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže
Jak mohu dobít kredit?
Dobití kreditu můžete provést několika způsoby. Převodem z Vašeho bankovního ...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Jak dobíjet kredit?
Dobíjet kredit lze následujícími způsoby: - platební kartou: přímo ve Va...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Jak platit za služby u Fayn?
Každý zákazník má možnost vybrat si jakým způsobem bude za služby platit. U F...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Zákaznický účet
Každý náš zákazník má vytvořen takzvaný zákaznický účet ve kterém má soustřed...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Jak zabezpečit VoIP zařízení?
Z důvodu bezpečnosti VoIP zařízení zapojujeme vždy za router. VoIP zařízení n...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Kolik mohu mít čísel v jednom zákaznickém účtu?
Ve svém běžném zákaznickém účtu můžete mít až 15 čísel GSM a nebo 20 VoIP čís...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Mohu získat bližší informace na pobočce?
Dobrý den, jelikož se snažíme mít pro své zákazníky co nejlevnější volání na...
Aktualizováno:
Říj 10, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy
Jak k nám přenést telefonní číslo
Jak k nám přenést telefonní číslo. 1.Jak rychle lze přenést číslo? (https:...
Aktualizováno:
Dub 02, 2020
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone
Mohu mít pod jedním účtem více čísel?
Ano, můžete mít v jednom zákaznickém účtu více čísel. Každé mobilní číslo mus...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Gigaset A5X0/C6X0 IP
Telefony od nás přicházejí již nastavené. Tento návod použijte pouze v případ...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
ZoIPer3
Stáhnout (www.zoiper.com/en/voip-softphone/download/zoiper3) program pro Wind...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti
Jak zrušit služby u Axfone?
Chcete-li službu vypovědět, prosím vyplňte a odešlete formulář výpovědi služe...
Aktualizováno:
Zář 25, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Mohu k vám přejít se svým telefonním číslem?
Ano. Lze k nám přenést jednotlivá čísla i bloky čísel(ISDN). Včetně barevných...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Jak na mobilní Internet?
Připojíte-li se na Internet, automaticky se spustí balíček dat na 24 hodin o ...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Jak reklamovat při nefunkčnosti služeb či zařízení?
Reklamaci vyúčtování či funkčnosti služeb prosím zasílejte vždy mailem na inf...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Co mohu dělat, když se na číslo nelze dovolat, či se neregistruje
Nastavte si VoIP vyjímky Přihlašte se ke správě routeru a proveďte následuj...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Jaké jsou závazky?
Při platbě dopředu (kredit) v podstatě žádné. Pokud si zvolíte nenulový tarif...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Režim účtování DPH u předplacených telekomunikačních služeb
Od 1.7.2017 dochází ke změně legislativy upravující daň z přidané hodnoty, př...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Siemens Gigaset
Gigaset C530IP ------------------------- Telefony Gigaset od společnosti...
Aktualizováno:
Čvn 06, 2022
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony
Objednání kreditu
Přihlašte se do konta VoIP, nabídka Kredit > Objednat kredit Každá platba má...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
FAX
Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone
Přidělení volných jednotek
Paušál se strhne na začátku měsíce a na základě toho se přidělí volné jednotk...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Kde získám souhrnné vyúčtování ?
Tuto informaci jsme Vám zaslali v textu spolu s poslední vyúčtovací fakturou:...
Aktualizováno:
Zář 17, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?
Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brán...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Konto VoIP - uživatel nebyl autorizován
Pokud při přístupu ke zprávě konta VoIPU uvidíte tuto hlášku, nejprve se ujis...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
3170ib
Připojte telefon k routeru, síťový kabel propojte do portu označeného WAN. Za...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
Červený puntík u VoIP čísla
Červená značka u VoIP čísla znamená, že Váš přístroj, nebo SW nemá registraci...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Grandstream řady GXP
Grandstream GXP1610 ------------------------- Telefony značky Grandstrea...
Aktualizováno:
Čvn 06, 2022
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony
Kodeky
Kodeky Další důležitou součástí VoIP komunikace, která ovlivňuje kvalitu sp...
Aktualizováno:
Led 29 (před 59 dny)
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN
Aplikace LINKUS
Cloudová ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro ...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P