How can we help?

404: Hledaná stránka nebyla nalezena

Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže

Jak mohu dobít kredit?

Dobití kreditu můžete provést několika způsoby. Převodem z Vašeho bankovního ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Jak dobíjet kredit?

Dobíjet kredit lze následujícími způsoby: - platební kartou: přímo ve Va...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Jak platit za služby u Fayn?

Každý zákazník má možnost vybrat si jakým způsobem bude za služby platit. U F...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Zákaznický účet

Každý náš zákazník má vytvořen takzvaný zákaznický účet ve kterém má soustřed...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Jak zabezpečit VoIP zařízení?

Z důvodu bezpečnosti VoIP zařízení zapojujeme vždy za router. VoIP zařízení n...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Kolik mohu mít čísel v jednom zákaznickém účtu?

Ve svém běžném zákaznickém účtu můžete mít až 15 čísel GSM a nebo 20 VoIP čís...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Mohu získat bližší informace na pobočce?

Dobrý den, jelikož se snažíme mít pro své zákazníky co nejlevnější volání na...
Úvod -> Často kladené dotazy

Jak k nám přenést telefonní číslo

Jak k nám přenést telefonní číslo. 1.Jak rychle lze přenést číslo? (https:...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

Mohu mít pod jedním účtem více čísel?

Ano, můžete mít v jednom zákaznickém účtu více čísel. Každé mobilní číslo mus...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Gigaset A5X0/C6X0 IP

Telefony od nás přicházejí již nastavené. Tento návod použijte pouze v případ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

ZoIPer3

Stáhnout (www.zoiper.com/en/voip-softphone/download/zoiper3) program pro Wind...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

Jak zrušit služby u Axfone?

Chcete-li službu vypovědět, prosím vyplňte a odešlete formulář výpovědi služe...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Mohu k vám přejít se svým telefonním číslem?

Ano. Lze k nám přenést jednotlivá čísla i bloky čísel(ISDN). Včetně barevných...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Jak na mobilní Internet?

Připojíte-li se na Internet, automaticky se spustí balíček dat na 24 hodin o ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Jak reklamovat při nefunkčnosti služeb či zařízení?

Reklamaci vyúčtování či funkčnosti služeb prosím zasílejte vždy mailem na inf...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Co mohu dělat, když se na číslo nelze dovolat, či se neregistruje

Nastavte si VoIP vyjímky Přihlašte se ke správě routeru a proveďte následuj...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Jaké jsou závazky?

Při platbě dopředu (kredit) v podstatě žádné. Pokud si zvolíte nenulový tarif...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Režim účtování DPH u předplacených telekomunikačních služeb

Od 1.7.2017 dochází ke změně legislativy upravující daň z přidané hodnoty, př...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Siemens Gigaset

Gigaset C530IP ------------------------- Telefony Gigaset od společnosti...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony

Objednání kreditu

Přihlašte se do konta VoIP, nabídka Kredit > Objednat kredit Každá platba má...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

FAX

Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

Přidělení volných jednotek

Paušál se strhne na začátku měsíce a na základě toho se přidělí volné jednotk...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Kde získám souhrnné vyúčtování ?

Tuto informaci jsme Vám zaslali v textu spolu s poslední vyúčtovací fakturou:...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?

Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brán...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Konto VoIP - uživatel nebyl autorizován

Pokud při přístupu ke zprávě konta VoIPU uvidíte tuto hlášku, nejprve se ujis...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

3170ib

Připojte telefon k routeru, síťový kabel propojte do portu označeného WAN. Za...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Červený puntík u VoIP čísla

Červená značka u VoIP čísla znamená, že Váš přístroj, nebo SW nemá registraci...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Grandstream řady GXP

Grandstream GXP1610 ------------------------- Telefony značky Grandstrea...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony

Kodeky

Kodeky Další důležitou součástí VoIP komunikace, která ovlivňuje kvalitu sp...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN

Aplikace LINKUS

Cloudová ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro ...
Úvod -> Ústředna FAYN P