Jak můžeme pomoci?

Stažení nahrávek hovorů

Po dosažení maximální kapacity úložného prostoru nahraných hovorů výrazně doporučujeme záznamy stáhnout a uložit na vlastní disk, aby se zabránilo nechtěné ztrátě cenných údajů.

Přihlaste se do webového rozhraní Vaši virtuální ústředny stránce vhXXX.fayn.cz, zde symboly X reprezentují číslo ústředny (NIKOLIV telefonní číslo). Přihlásíte se pomocí údajů, která jsme Vám zaslali emailem.

Po přihlášení stiskněte ikonu "CDR and Recroding", která obsahuje výpisy a nahrávky Vašich hovorů.

Pokud se ikona nezobrazuje, tak lze hledanou položku objevit v menu. Stačí rozkliknout menu v levém horním rohu a položku najít (pravým klikem lze poté položku přidat na základní plochu ústředny).


Výpis hovorů a nahrávek

Jednotlivé záznamy si lze přehrát, stáhnout nebo smazat (pokud daný uživatel má toto právo).

Hromadně lze stáhnout až 100 nahrávek. Stačí kliknout na tlačítko "Download Recordings". Stáhnou se pouze záznamy, které jsou zobrazeny v seznamu (maximálně 100).