How can we help?

404: Hledaná stránka nebyla nalezena

Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže

Gigaset A5X0/C6X0 IP

Telefony od nás přicházejí již nastavené. Tento návod použijte pouze v případ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

ZoIPer3

Stáhnout (www.zoiper.com/en/voip-softphone/download/zoiper3) program pro Wind...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

Jak platit za služby u Fayn?

Každý zákazník má možnost vybrat si jakým způsobem bude za služby platit. U F...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Konto VoIP - uživatel nebyl autorizován

Pokud při přístupu ke zprávě konta VoIPU uvidíte tuto hlášku, nejprve se ujis...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?

Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brán...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Jak dobíjet kredit?

Dobíjet kredit lze následujícími způsoby: - platební kartou: přímo ve Va...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Jak zabezpečit VoIP zařízení?

Z důvodu bezpečnosti VoIP zařízení zapojujeme vždy za router. VoIP zařízení n...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Jak k nám přenést telefonní číslo

Jak k nám přenést telefonní číslo. 1.Jak rychle lze přenést číslo? (https:...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

Aplikace LINKUS

Cloudová ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro ...
Úvod -> Ústředna FAYN P

FAX

Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

Co je VoIP?

VoIP je zkratka pro volání přes internet (Voice over Internet Protocol). Jde ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Pevná linka přes internet - VoIP

Je roaming ve výchozím stavu povolen?

Ano, ovšem pokud vlastníte SIM kartu vystavenou před 1. 3. 2014, zde roaming ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Jaké je pokrytí signálem

Pokrytí mobilním signálem je totožné se sítí Vodafone (http://www.vodafone.cz...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Jak mohu dobít kredit?

Dobití kreditu můžete provést několika způsoby. Převodem z Vašeho bankovního ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Zákaznický účet

Každý náš zákazník má vytvořen takzvaný zákaznický účet ve kterém má soustřed...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Jak zrušit služby u Axfone?

Chcete-li službu vypovědět, prosím vyplňte a odešlete formulář výpovědi služe...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Siemens Gigaset

Gigaset C530IP ------------------------- Telefony Gigaset od společnosti...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony

Jak na mobilní Internet?

Připojíte-li se na Internet, automaticky se spustí balíček dat na 24 hodin o ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Jak reklamovat při nefunkčnosti služeb či zařízení?

Reklamaci vyúčtování či funkčnosti služeb prosím zasílejte vždy mailem na inf...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Cisco SPA112 a SPA122

Máte-li zařízení od nás, obdržel jste jej již nastavené. Na telefonu přip...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Jaký je rozdíl mezi kombinovanou mobilní a čistě VoIP službou?

FAYN je virtuální mobilní operátor a nabízí klasické služby mobilního volání,...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

ZoIPer Classic (2)

Stáhnout (https://www.zoiper.com/en/page/c0538f0084e8992adeedf26ce2a6bc3e?u=&...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

SPA2102 a PAP2T-EU

Z telefonu připojeného do 1. portu vytočte **** poté 110 a potvrďte # Brána ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Základní info k nastavení zařízení

(!) Máte-li telefon od nás je již nastaven. - Pokud připojujete více zař...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení

X-Lite

X-Lite ------------------------- VoIP klient X-Lite je určen pro operačn...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC

Jaký je rozdíl mezi VoIP sítí FAYN a mobilní GSM sítí FAYN?

FAYN využívá dvě oddělené telekomunikační sítě. VoIP síť FAYN slouží pro přen...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

SMS BRÁNA - PŘÍRUČKA

FAYN SMS BRÁNA je webová aplikace umožňující odesílání SMS. Aplikaci lze využ...
Úvod -> SMS brána

Podporujete nastavení SIP na mobilních telefonech?

NE. Ale pokud používáte telefon Nokia s OS Symbian s integrovaným SIP kliente...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Červený puntík u VoIP čísla

Červená značka u VoIP čísla znamená, že Váš přístroj, nebo SW nemá registraci...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Kodeky

Kodeky Další důležitou součástí VoIP komunikace, která ovlivňuje kvalitu sp...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN