How can we help?

404: Hledaná stránka nebyla nalezena

Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže

Jaké je pokrytí signálem

Pokrytí mobilním signálem je totožné se sítí Vodafone (http://www.vodafone.cz...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Pokrytí signálem GSM

Síť Fayn Telecommunications s.r.o. využívá k poskytování služeb GSM síť Vodaf...
Úvod -> Často kladené dotazy -> GSM (mobilní) služby

Jaké jsou závazky?

Při platbě dopředu (kredit) v podstatě žádné. Pokud si zvolíte nenulový tarif...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Jaké jsou zřizovací poplatky?

Zřízení tarifu v celkové výši nad 98 Kč vč. DPH je ZDARMA. U tarifů v celkové...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Jaké čísla nabízíte?

V případě, že máte zájem o nové mobilní číslo, po zpracování Vaší objednávky ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Co je VoIP?

VoIP je zkratka pro volání přes internet (Voice over Internet Protocol). Jde ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Pevná linka přes internet - VoIP

Je roaming ve výchozím stavu povolen?

Ano, ovšem pokud vlastníte SIM kartu vystavenou před 1. 3. 2014, zde roaming ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Jaký je rozdíl mezi kombinovanou mobilní a čistě VoIP službou?

FAYN je virtuální mobilní operátor a nabízí klasické služby mobilního volání,...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Jaký je rozdíl mezi VoIP sítí FAYN a mobilní GSM sítí FAYN?

FAYN využívá dvě oddělené telekomunikační sítě. VoIP síť FAYN slouží pro přen...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Klapky a Trunk

Menu Klapky a Trunk obsahují nastavení jednotlivých uživatelů. Klapky lze poj...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

FAX

Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

Ovládání hovorů

V menu “Ovládání hovorů” se nastavuje směrování příchozích a odchozích hovorů...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Jak k nám přenést telefonní číslo

Jak k nám přenést telefonní číslo. 1.Jak rychle lze přenést číslo? (https:...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

Výpisy a nahrávky

Záznamy Tato funkce poskytuje informace o hovorech v ústředně. Výpis zahrnu...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Nastavení rizikových destinací

Volání na rizikové destinace je ve výchozím nastavení zakázáno. Pokud je chce...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Telefon nefunguje

V případě že Váš telefon nefunguje a u VoIP čísla je symbol:, je potřeba post...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Pevná linka přes internet - VoIP

Jak dobíjet kredit?

Dobíjet kredit lze následujícími způsoby: - platební kartou: přímo ve Va...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Grandstream

SIP-EXPIRY 300s (5min) a Local SIP portu I když telefony Grandstream nem...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

MicroSIP

------------------------- VoIP klient MicroSIP je určen pro operační systém ...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC

A co Mac a iPhone?

I zde je k dispozici SIP Klient Zoiper a nebo Media5-fone.
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Ghost Call '' Spamové Hovory ''

Někdy uživatel obdrží podivná volání, která nepocházejí z registrovaného SIP ...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN

Základní info k nastavení zařízení

(!) Máte-li telefon od nás je již nastaven. - Pokud připojujete více zař...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN

Základní info k nastavení zařízení

(!) Máte-li telefon od nás je již nastaven. - Pokud připojujete více zař...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení

SMS brána – funkce Email2SMS

Import certifikátu - Autorita Do Vašeho emailového klienta je nutné importov...
Úvod -> SMS brána

Mám více VoIP telefonů/faxů, mohou mít stejné nastavení?

NE. Jsou-li umístěny za stejným routerem a nebo mají-li přidělenou stejnou vn...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Jitsi Desktop

------------------------- VoIP klient Jitsi je k dispozici na platformách Wi...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC

Kolik mohu mít čísel v jednom zákaznickém účtu?

Ve svém běžném zákaznickém účtu můžete mít až 15 čísel GSM a nebo 20 VoIP čís...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Kontakty

Menu “Kontakty” umožňuje přidávat, importovat, exportovat firemní kontakty (a...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Červený puntík u VoIP čísla

Červená značka u VoIP čísla znamená, že Váš přístroj, nebo SW nemá registraci...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Mohu získat bližší informace na pobočce?

Dobrý den, jelikož se snažíme mít pro své zákazníky co nejlevnější volání na...
Úvod -> Často kladené dotazy