Portál podpory FAYN Telecommunications
How can we help?
404: Hledaná stránka nebyla nalezena
Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže
Jaké je pokrytí signálem
Pokrytí mobilním signálem je totožné se sítí Vodafone (http://www.vodafone.cz...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Pokrytí signálem GSM
Síť Fayn Telecommunications s.r.o. využívá k poskytování služeb GSM síť Vodaf...
Aktualizováno:
Říj 31, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> GSM (mobilní) služby
Jaké jsou závazky?
Při platbě dopředu (kredit) v podstatě žádné. Pokud si zvolíte nenulový tarif...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Jaké jsou zřizovací poplatky?
Zřízení tarifu v celkové výši nad 98 Kč vč. DPH je ZDARMA. U tarifů v celkové...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Jaké čísla nabízíte?
V případě, že máte zájem o nové mobilní číslo, po zpracování Vaší objednávky ...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Co je VoIP?
VoIP je zkratka pro volání přes internet (Voice over Internet Protocol). Jde ...
Aktualizováno:
Říj 30, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Pevná linka přes internet - VoIP
Je roaming ve výchozím stavu povolen?
Ano, ovšem pokud vlastníte SIM kartu vystavenou před 1. 3. 2014, zde roaming ...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Jaký je rozdíl mezi kombinovanou mobilní a čistě VoIP službou?
FAYN je virtuální mobilní operátor a nabízí klasické služby mobilního volání,...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Jaký je rozdíl mezi VoIP sítí FAYN a mobilní GSM sítí FAYN?
FAYN využívá dvě oddělené telekomunikační sítě. VoIP síť FAYN slouží pro přen...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Klapky a Trunk
Menu Klapky a Trunk obsahují nastavení jednotlivých uživatelů. Klapky lze poj...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
FAX
Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone
Ovládání hovorů
V menu “Ovládání hovorů” se nastavuje směrování příchozích a odchozích hovorů...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Jak k nám přenést telefonní číslo
Jak k nám přenést telefonní číslo. 1.Jak rychle lze přenést číslo? (https:...
Aktualizováno:
Dub 02, 2020
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone
Výpisy a nahrávky
Záznamy Tato funkce poskytuje informace o hovorech v ústředně. Výpis zahrnu...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Nastavení rizikových destinací
Volání na rizikové destinace je ve výchozím nastavení zakázáno. Pokud je chce...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Telefon nefunguje
V případě že Váš telefon nefunguje a u VoIP čísla je symbol:, je potřeba post...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Pevná linka přes internet - VoIP
Jak dobíjet kredit?
Dobíjet kredit lze následujícími způsoby: - platební kartou: přímo ve Va...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Grandstream
SIP-EXPIRY 300s (5min) a Local SIP portu I když telefony Grandstream nem...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
MicroSIP
------------------------- VoIP klient MicroSIP je určen pro operační systém ...
Aktualizováno:
Čvc 23, 2021
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC
A co Mac a iPhone?
I zde je k dispozici SIP Klient Zoiper a nebo Media5-fone.
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Ghost Call '' Spamové Hovory ''
Někdy uživatel obdrží podivná volání, která nepocházejí z registrovaného SIP ...
Aktualizováno:
Led 30 (před 58 dny)
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN
Základní info k nastavení zařízení
(!) Máte-li telefon od nás je již nastaven. - Pokud připojujete více zař...
Aktualizováno:
Čvc 22, 2021
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN
Základní info k nastavení zařízení
(!) Máte-li telefon od nás je již nastaven. - Pokud připojujete více zař...
Aktualizováno:
Zář 05, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení
SMS brána – funkce Email2SMS
Import certifikátu - Autorita Do Vašeho emailového klienta je nutné importov...
Aktualizováno:
Bře 26 (před 2 dny)
Úvod -> SMS brána
Mám více VoIP telefonů/faxů, mohou mít stejné nastavení?
NE. Jsou-li umístěny za stejným routerem a nebo mají-li přidělenou stejnou vn...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Jitsi Desktop
------------------------- VoIP klient Jitsi je k dispozici na platformách Wi...
Aktualizováno:
Čvc 22, 2021
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC
Kolik mohu mít čísel v jednom zákaznickém účtu?
Ve svém běžném zákaznickém účtu můžete mít až 15 čísel GSM a nebo 20 VoIP čís...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Kontakty
Menu “Kontakty” umožňuje přidávat, importovat, exportovat firemní kontakty (a...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Červený puntík u VoIP čísla
Červená značka u VoIP čísla znamená, že Váš přístroj, nebo SW nemá registraci...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Mohu získat bližší informace na pobočce?
Dobrý den, jelikož se snažíme mít pro své zákazníky co nejlevnější volání na...
Aktualizováno:
Říj 10, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy