Portál podpory FAYN Telecommunications
How can we help?
404: Hledaná stránka nebyla nalezena
Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže
Změna tarifu
V průběhu času můžete změnit tarif. Kdykoliv se rozhodnete přejít z aktuálníh...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Gigaset A5X0/C6X0 IP
Telefony od nás přicházejí již nastavené. Tento návod použijte pouze v případ...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
Well a nebo nově Yealink T2X/4X
Klepněte na tlačítko "OK" na telefonu a zadajte do adresí řádky prohlížeče př...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
Jaké jsou zřizovací poplatky?
Zřízení tarifu v celkové výši nad 98 Kč vč. DPH je ZDARMA. U tarifů v celkové...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Přidělení volných jednotek
Paušál se strhne na začátku měsíce a na základě toho se přidělí volné jednotk...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Jak na mobilní Internet?
Připojíte-li se na Internet, automaticky se spustí balíček dat na 24 hodin o ...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Kdy, kde a jakou SIM kartu dostanu?
Dodáváme univerzální mini/micro SIM kartu (micro kartu lze snadno vyloupnout ...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Jaký je rozdíl mezi kombinovanou mobilní a čistě VoIP službou?
FAYN je virtuální mobilní operátor a nabízí klasické služby mobilního volání,...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
SPA2102 a PAP2T-EU
Z telefonu připojeného do 1. portu vytočte **** poté 110 a potvrďte # Brána ...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
Vzdálená podpora
Pokud budete mít potíže ohledně nefunkčnosti služeb, lze požádat o vzdálenou ...
Aktualizováno:
Led 30 (před 58 dny)
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN
Jaké jsou závazky?
Při platbě dopředu (kredit) v podstatě žádné. Pokud si zvolíte nenulový tarif...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?
Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brán...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Cisco SPA112 a SPA122
Máte-li zařízení od nás, obdržel jste jej již nastavené. Na telefonu přip...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
Aplikace LINKUS
Cloudová ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro ...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P
Konto VoIP - uživatel nebyl autorizován
Pokud při přístupu ke zprávě konta VoIPU uvidíte tuto hlášku, nejprve se ujis...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
FAX
Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone
SMS BRÁNA - PŘÍRUČKA
FAYN SMS BRÁNA je webová aplikace umožňující odesílání SMS. Aplikaci lze využ...
Aktualizováno:
Bře 18 (před 10 dny)
Úvod -> SMS brána
Siemens Gigaset
Gigaset C530IP ------------------------- Telefony Gigaset od společnosti...
Aktualizováno:
Čvn 06, 2022
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony
Zákaznický účet
Každý náš zákazník má vytvořen takzvaný zákaznický účet ve kterém má soustřed...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Jak platit za služby u Fayn?
Každý zákazník má možnost vybrat si jakým způsobem bude za služby platit. U F...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
X-Lite
X-Lite ------------------------- VoIP klient X-Lite je určen pro operačn...
Aktualizováno:
Srp 23, 2021
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC
Jak k nám přenést telefonní číslo
Jak k nám přenést telefonní číslo. 1.Jak rychle lze přenést číslo? (https:...
Aktualizováno:
Dub 02, 2020
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone
Mohu k vám přejít se svým telefonním číslem?
Ano. Lze k nám přenést jednotlivá čísla i bloky čísel(ISDN). Včetně barevných...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Ovládání hovorů
V menu “Ovládání hovorů” se nastavuje směrování příchozích a odchozích hovorů...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
xLite
Pokud potřebujete telefon znovu nastavit. Vložte Axfone USB EasyPhone do poč...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti
Funkce volání
Funkce volání definují zejména možné destinace pro příchozí hovory, jako jsou...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Nastavení příchozích a odchozích hovorů
Příchozí hovory V menu Settings - Call control se nachází nastavení příchozí...
Aktualizováno:
Úno 02 (před 55 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN S
Jak zrušit služby u Axfone?
Chcete-li službu vypovědět, prosím vyplňte a odešlete formulář výpovědi služe...
Aktualizováno:
Zář 25, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Yeastar Sxx
Ať už máte přidělenou veřejnou pevnou IPv4 adresu a nebo nikoliv, lze se vždy...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Ústředny
Nastavení klapek/uživatelů
V ústředně klikněte na ikonku Settings (červeně označeno), pokud tato ikona n...
Aktualizováno:
Led 30 (před 58 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN S