How can we help?

404: Hledaná stránka nebyla nalezena

Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže

Změna tarifu

V průběhu času můžete změnit tarif. Kdykoliv se rozhodnete přejít z aktuálníh...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Gigaset A5X0/C6X0 IP

Telefony od nás přicházejí již nastavené. Tento návod použijte pouze v případ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Well a nebo nově Yealink T2X/4X

Klepněte na tlačítko "OK" na telefonu a zadajte do adresí řádky prohlížeče př...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Jaké jsou zřizovací poplatky?

Zřízení tarifu v celkové výši nad 98 Kč vč. DPH je ZDARMA. U tarifů v celkové...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Přidělení volných jednotek

Paušál se strhne na začátku měsíce a na základě toho se přidělí volné jednotk...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Jak na mobilní Internet?

Připojíte-li se na Internet, automaticky se spustí balíček dat na 24 hodin o ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Kdy, kde a jakou SIM kartu dostanu?

Dodáváme univerzální mini/micro SIM kartu (micro kartu lze snadno vyloupnout ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Jaký je rozdíl mezi kombinovanou mobilní a čistě VoIP službou?

FAYN je virtuální mobilní operátor a nabízí klasické služby mobilního volání,...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

SPA2102 a PAP2T-EU

Z telefonu připojeného do 1. portu vytočte **** poté 110 a potvrďte # Brána ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Vzdálená podpora

Pokud budete mít potíže ohledně nefunkčnosti služeb, lze požádat o vzdálenou ...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN

Jaké jsou závazky?

Při platbě dopředu (kredit) v podstatě žádné. Pokud si zvolíte nenulový tarif...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?

Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brán...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Cisco SPA112 a SPA122

Máte-li zařízení od nás, obdržel jste jej již nastavené. Na telefonu přip...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Aplikace LINKUS

Cloudová ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro ...
Úvod -> Ústředna FAYN P

Konto VoIP - uživatel nebyl autorizován

Pokud při přístupu ke zprávě konta VoIPU uvidíte tuto hlášku, nejprve se ujis...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

FAX

Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

SMS BRÁNA - PŘÍRUČKA

FAYN SMS BRÁNA je webová aplikace umožňující odesílání SMS. Aplikaci lze využ...
Úvod -> SMS brána

Siemens Gigaset

Gigaset C530IP ------------------------- Telefony Gigaset od společnosti...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony

Zákaznický účet

Každý náš zákazník má vytvořen takzvaný zákaznický účet ve kterém má soustřed...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Jak platit za služby u Fayn?

Každý zákazník má možnost vybrat si jakým způsobem bude za služby platit. U F...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

X-Lite

X-Lite ------------------------- VoIP klient X-Lite je určen pro operačn...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC

Jak k nám přenést telefonní číslo

Jak k nám přenést telefonní číslo. 1.Jak rychle lze přenést číslo? (https:...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

Mohu k vám přejít se svým telefonním číslem?

Ano. Lze k nám přenést jednotlivá čísla i bloky čísel(ISDN). Včetně barevných...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Ovládání hovorů

V menu “Ovládání hovorů” se nastavuje směrování příchozích a odchozích hovorů...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

xLite

Pokud potřebujete telefon znovu nastavit. Vložte Axfone USB EasyPhone do poč...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

Funkce volání

Funkce volání definují zejména možné destinace pro příchozí hovory, jako jsou...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Nastavení příchozích a odchozích hovorů

Příchozí hovory V menu Settings - Call control se nachází nastavení příchozí...
Úvod -> Ústředna FAYN S

Jak zrušit služby u Axfone?

Chcete-li službu vypovědět, prosím vyplňte a odešlete formulář výpovědi služe...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Yeastar Sxx

Ať už máte přidělenou veřejnou pevnou IPv4 adresu a nebo nikoliv, lze se vždy...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Ústředny

Nastavení klapek/uživatelů

V ústředně klikněte na ikonku Settings (červeně označeno), pokud tato ikona n...
Úvod -> Ústředna FAYN S