Komplexní statistiky a reporty celé ústředny naleznete v Admin portále v menu Výpisy a nahrávky.
K dispozici jsou:
- výpisy všech hovorů,
- záznamy všech nahrávek,
- výpisy chatů (Live Chat, integrace SMS/WhatsApp nebo Messenger).
- Menu Výpisy a nahrávky - Záznamy.
- Zde naleznete výpis veškerých hovorů ve Vaší ústředně.
- Dostupné filtry:
- Časové rozmezí
- Hovory Z/Na
- Stav hovoru
- Pokročilé filtry (fronty, skupiny, délka vyzvánění atd.)
- Výpis lze stáhnout do souboru CSV.
- K dispozici je Plánovaný výpis/CDR, ve kterém si můžete dle filtru nastavit výpisy, který potřebujete a poté nastavit automatické zasílání výpisu na Váš email (denně, týdně, měsíčně).
- Menu Výpisy a nahrávky - Nahrávky obsahuje výpis pouze nahraných hovorů. Nahrané hovory si lze poté přehrát, stáhnout nebo odstranit.
- Menu Výpisy a nahrávky - Výpisy hovorů.
- Toto menu obsahuje pokročilé reporty Vašich hovorů. K dispozici jsou grafické reporty i tabulkové reporty. Podobně jako u klasického výpisu, lze jednotlivé reporty naplánovat a zasílat je automaticky na Váš email v libovolné frekvenci.
- Některé typy reportů:
- Statistika a aktivita volání klapek.
- Statistiky pro volací fronty.
- Statistika zmeškaných hovorů a jejich vyřízení.
- a další.