Statistiky a reporty

Komplexní statistiky a reporty celé ústředny naleznete v Admin portále v menu Výpisy a nahrávky.

K dispozici jsou:

  • výpisy všech hovorů,
  • záznamy všech nahrávek,
  • výpisy chatů (Live Chat, integrace SMS/WhatsApp nebo Messenger).

 

  • Menu Výpisy a nahrávky - Záznamy.
    • Zde naleznete výpis veškerých hovorů ve Vaší ústředně.
    • Dostupné filtry:
      • Časové rozmezí
      • Hovory Z/Na
      • Stav hovoru
      • Pokročilé filtry (fronty, skupiny, délka vyzvánění atd.)
        • Výpis lze stáhnout do souboru CSV.
        • K dispozici je Plánovaný výpis/CDR, ve kterém si můžete dle filtru nastavit výpisy, který potřebujete a poté nastavit automatické zasílání výpisu na Váš email (denně, týdně, měsíčně).

 

  • Menu Výpisy a nahrávky - Nahrávky obsahuje výpis pouze nahraných hovorů. Nahrané hovory si lze poté přehrát, stáhnout nebo odstranit.

 

  • Menu Výpisy a nahrávky - Výpisy hovorů.
    • Toto menu obsahuje pokročilé reporty Vašich hovorů. K dispozici jsou grafické reporty i tabulkové reporty. Podobně jako u klasického výpisu, lze jednotlivé reporty naplánovat a zasílat je automaticky na Váš email v libovolné frekvenci.
    • Některé typy reportů:
      • Statistika a aktivita volání klapek.
      • Statistiky pro volací fronty.
      • Statistika zmeškaných hovorů a jejich vyřízení.
      • a další.