Ústředna nabízí funkcionalitu messaging, což umožňuje uživatelům integrovat různé komunikační kanály s telefonním systémem. Tím zákazníci mohou kontaktovat firmu prostřednictvím SMS a sociálních médií podle své preference, zatímco operátoři mohou centrálně přijímat a reagovat na dotazy zákazníků z různých komunikačních kanálů prostřednictvím svých aplikací LINKUS (externí chat) nebo webového rozhraní.
všechny zprávy na jednom místě
operátoři mohou přímo ve svých LINKUS aplikacích nebo ve webovém klientu přijímat a reagovat na dotazy zákazníků z různých komunikačních kanálů
zprávy jsou uloženy v ústředně a je možné si výpis zobrazit
kontakt zákazníka firemním číslem
operátoři mohou kontaktovat zákazníky pomocí firemního čísla a zároveň si udržet své osobní mobilní číslo v soukromí
pokud je to nutné, komunikační relace může být snadno převedena na hovor.
spolupráce mezi operátory
operátoři si mohou mezi sebou předávat informace a celé chaty se zákazníky
nový operátor může rychle zkontrolovat celou historii chatu a převzít konverzaci bez zbytečných komplikací
automatické přiřazení chatu
možnost směrování příchozích zpráv na různé operátory ve volacích frontách
Ústředna podporuje integrace s vybranými poskytovateli SMS služeb a Whatsappem Business.
Návod pro Bandwidth -
Set up an SMS Channel for Bandwidth
Návod pro Flowroute -
Set up an SMS Channel for Flowroute
Návod pro Telnyx -
Set up an SMS Channel for Telnyx
Návod pro Twilio -
Set up an SMS Channel for Twilio
Návod pro SIPTRUNK -
Set up an SMS Channel for SIPTRUNK
Návod pro VoiceMeUp -
Set up an SMS Channel for VoiceMeUp
Návod pro VoIP.ms -
Set up an SMS Channel for VoIP.ms
Návod pro obecný přstup pomocí API poskytovatele -
Set up an SMS Channel for General
Návod pro Whatsapp Business
Set up a WhatsApp Channel