Messaging

Ústředna nabízí funkcionalitu messaging, což umožňuje uživatelům integrovat různé komunikační kanály s telefonním systémem. Tím zákazníci mohou kontaktovat firmu prostřednictvím SMS a sociálních médií podle své preference, zatímco operátoři mohou centrálně přijímat a reagovat na dotazy zákazníků z různých komunikačních kanálů prostřednictvím svých aplikací LINKUS (externí chat) nebo webového rozhraní.

  • všechny zprávy na jednom místě

    • operátoři mohou přímo ve svých LINKUS aplikacích nebo ve webovém klientu přijímat a reagovat na dotazy zákazníků z různých komunikačních kanálů

    • zprávy jsou uloženy v ústředně a je možné si výpis zobrazit

  • kontakt zákazníka firemním číslem

    • operátoři mohou kontaktovat zákazníky pomocí firemního čísla a zároveň si udržet své osobní mobilní číslo v soukromí

    • pokud je to nutné, komunikační relace může být snadno převedena na hovor.

  • spolupráce mezi operátory

    • operátoři si mohou mezi sebou předávat informace a celé chaty se zákazníky

    • nový operátor může rychle zkontrolovat celou historii chatu a převzít konverzaci bez zbytečných komplikací

  • automatické přiřazení chatu

    • možnost směrování příchozích zpráv na různé operátory ve volacích frontách

Ústředna podporuje integrace s vybranými poskytovateli SMS služeb (Bandwidth, Flowroute, Telny a Twilio) a Whatsappem.