Ústředna nabízí funkcionalitu messaging, což umožňuje uživatelům integrovat různé komunikační kanály s telefonním systémem. Tím zákazníci mohou kontaktovat firmu prostřednictvím SMS a sociálních médií podle své preference, zatímco operátoři mohou centrálně přijímat a reagovat na dotazy zákazníků z různých komunikačních kanálů prostřednictvím svých aplikací LINKUS (externí chat) nebo webového rozhraní.
všechny zprávy na jednom místě
operátoři mohou přímo ve svých LINKUS aplikacích nebo ve webovém klientu přijímat a reagovat na dotazy zákazníků z různých komunikačních kanálů
zprávy jsou uloženy v ústředně a je možné si výpis zobrazit
kontakt zákazníka firemním číslem
operátoři mohou kontaktovat zákazníky pomocí firemního čísla a zároveň si udržet své osobní mobilní číslo v soukromí
pokud je to nutné, komunikační relace může být snadno převedena na hovor.
spolupráce mezi operátory
operátoři si mohou mezi sebou předávat informace a celé chaty se zákazníky
nový operátor může rychle zkontrolovat celou historii chatu a převzít konverzaci bez zbytečných komplikací
automatické přiřazení chatu
možnost směrování příchozích zpráv na různé operátory ve volacích frontách
V ústředně lze vytvořit vlastní Chatovací tlačítko, které je možné poté vložit na Váš web. Příchozí zprávy poté směrují přímo na uživatele nebo do chatovací fronty do Vaší aplikace LINKUS.
Ústředna podporuje integrace se službou Whatsapp Business a Facebook Messenger. K těmto aplikacím potřebujete Meta Developer Account.
Návod pro Whatsapp BusinessSet up a WhatsApp Channel
Návod pro Facebook Messenger Set up a Facebook Messenger
Dále ústředna podporuje integrace s vybranými poskytovateli SMS služeb:
Návod pro Bandwidth - Set up an SMS Channel for Bandwidth
Návod pro Flowroute - Set up an SMS Channel for Flowroute
Návod pro Telnyx - Set up an SMS Channel for Telnyx
Návod pro Twilio - Set up an SMS Channel for Twilio
Návod pro SIPTRUNK - Set up an SMS Channel for SIPTRUNK
Návod pro VoiceMeUp - Set up an SMS Channel for VoiceMeUp
Návod pro VoIP.ms - Set up an SMS Channel for VoIP.ms
Návod pro obecný přstup pomocí API poskytovatele - Set up an SMS Channel for General