Ústředna nabízí funkcionalitu messaging, což umožňuje uživatelům integrovat různé komunikační kanály s telefonním systémem. Tím zákazníci mohou kontaktovat firmu prostřednictvím SMS a sociálních médií podle své preference, zatímco operátoři mohou centrálně přijímat a reagovat na dotazy zákazníků z různých komunikačních kanálů prostřednictvím svých aplikací LINKUS (externí chat) nebo webového rozhraní.
-
všechny zprávy na jednom místě
-
operátoři mohou přímo ve svých LINKUS aplikacích nebo ve webovém klientu přijímat a reagovat na dotazy zákazníků z různých komunikačních kanálů
-
zprávy jsou uloženy v ústředně a je možné si výpis zobrazit
-
-
kontakt zákazníka firemním číslem
-
operátoři mohou kontaktovat zákazníky pomocí firemního čísla a zároveň si udržet své osobní mobilní číslo v soukromí
-
pokud je to nutné, komunikační relace může být snadno převedena na hovor.
-
-
spolupráce mezi operátory
-
operátoři si mohou mezi sebou předávat informace a celé chaty se zákazníky
-
nový operátor může rychle zkontrolovat celou historii chatu a převzít konverzaci bez zbytečných komplikací
-
-
automatické přiřazení chatu
-
možnost směrování příchozích zpráv na různé operátory ve volacích frontách
-
Ústředna podporuje integrace s vybranými poskytovateli SMS služeb (Bandwidth, Flowroute, Telny a Twilio) a Whatsappem.
-
Návod pro Bandwidth - Set up an SMS Channel for Bandwidth
-
Návod pro Flowroute - Set up an SMS Channel for Flowroute
-
Návod pro Telnyx - Set up an SMS Channel for Telnyx
-
Návod pro Twilio - Set up an SMS Channel for Twilio
-
Návod pro Whatsapp BusinessSet up a WhatsApp Channel