How can we help?

404: Hledaná stránka nebyla nalezena

Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže

Gigaset A5X0/C6X0 IP

Telefony od nás přicházejí již nastavené. Tento návod použijte pouze v případ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

ZoiPer 5

------------------------- VoIP klient ZoiPer je k dispozici na platformách W...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC

Převod volných jednotek

Nevyčerpané volné jednotky se z jednoho měsíce do dalšího nepřevádí.
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Přidělení volných jednotek

Paušál se strhne na začátku měsíce a na základě toho se přidělí volné jednotk...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

Konto VoIP - uživatel nebyl autorizován

Pokud při přístupu ke zprávě konta VoIPU uvidíte tuto hlášku, nejprve se ujis...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

ZoIPer3

Stáhnout (www.zoiper.com/en/voip-softphone/download/zoiper3) program pro Wind...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?

Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brán...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Zákaznický účet

Každý náš zákazník má vytvořen takzvaný zákaznický účet ve kterém má soustřed...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Jak platit za služby u Fayn?

Každý zákazník má možnost vybrat si jakým způsobem bude za služby platit. U F...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?

Integrace

Cloudovou ústřednu lze integrovat s mnoha programy, helpdesky a CRM systémy. ...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

ZoIPer Classic (2)

Stáhnout (https://www.zoiper.com/en/page/c0538f0084e8992adeedf26ce2a6bc3e?u=&...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti

Aplikace LINKUS

Cloudová ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro ...
Úvod -> Ústředna FAYN P

Siemens Gigaset

Gigaset C530IP ------------------------- Telefony Gigaset od společnosti...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony

X-Lite

X-Lite ------------------------- VoIP klient X-Lite je určen pro operačn...
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC

Messaging

Ústředna nabízí funkcionalitu messaging, což umožňuje uživatelům integrovat r...
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Co mohu dělat, když se na číslo nelze dovolat, či se neregistruje

Nastavte si VoIP vyjímky Přihlašte se ke správě routeru a proveďte následuj...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Podporujete nastavení SIP na mobilních telefonech?

NE. Ale pokud používáte telefon Nokia s OS Symbian s integrovaným SIP kliente...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

FAX

Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone

SPA2102 a PAP2T-EU

Z telefonu připojeného do 1. portu vytočte **** poté 110 a potvrďte # Brána ...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Máte záznamník?

Ano. Přihlašte se do konta správy VoIPu Nastavení > Přesměrování hovorů. Vy...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

3170ib

Připojte telefon k routeru, síťový kabel propojte do portu označeného WAN. Za...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

Yeastar Sxx

Ať už máte přidělenou veřejnou pevnou IPv4 adresu a nebo nikoliv, lze se vždy...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Ústředny

Grandstream

SIP-EXPIRY 300s (5min) a Local SIP portu I když telefony Grandstream nem...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány

A co Mac a iPhone?

I zde je k dispozici SIP Klient Zoiper a nebo Media5-fone.
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

Nastavení PBX a Systém

Základní nastavení ústředny (název, datum a čas, předvolby) a SIP komunikaci....
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Auto Provisioning

Funkce Auto Provisioning umožňuje centralizovanou správu nad VoIP zařízeními....
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní

Je roaming ve výchozím stavu povolen?

Ano, ovšem pokud vlastníte SIM kartu vystavenou před 1. 3. 2014, zde roaming ...
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby

SMS BRÁNA - PŘÍRUČKA

FAYN SMS BRÁNA je webová aplikace umožňující odesílání SMS. Aplikaci lze využ...
Úvod -> SMS brána

Kde získám souhrnné vyúčtování ?

Tuto informaci jsme Vám zaslali v textu spolu s poslední vyúčtovací fakturou:...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ

xLite

Pokud potřebujete telefon znovu nastavit. Vložte Axfone USB EasyPhone do poč...
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti