Portál podpory FAYN Telecommunications
How can we help?
404: Hledaná stránka nebyla nalezena
Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže
Gigaset A5X0/C6X0 IP
Telefony od nás přicházejí již nastavené. Tento návod použijte pouze v případ...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
ZoiPer 5
------------------------- VoIP klient ZoiPer je k dispozici na platformách W...
Aktualizováno:
Led 11, 2022
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC
Převod volných jednotek
Nevyčerpané volné jednotky se z jednoho měsíce do dalšího nepřevádí.
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Přidělení volných jednotek
Paušál se strhne na začátku měsíce a na základě toho se přidělí volné jednotk...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
Konto VoIP - uživatel nebyl autorizován
Pokud při přístupu ke zprávě konta VoIPU uvidíte tuto hlášku, nejprve se ujis...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
ZoIPer3
Stáhnout (www.zoiper.com/en/voip-softphone/download/zoiper3) program pro Wind...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti
Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?
Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brán...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Zákaznický účet
Každý náš zákazník má vytvořen takzvaný zákaznický účet ve kterém má soustřed...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Jak platit za služby u Fayn?
Každý zákazník má možnost vybrat si jakým způsobem bude za služby platit. U F...
Aktualizováno:
Lis 16, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Jak funguje Fayn?
Integrace
Cloudovou ústřednu lze integrovat s mnoha programy, helpdesky a CRM systémy. ...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
ZoIPer Classic (2)
Stáhnout (https://www.zoiper.com/en/page/c0538f0084e8992adeedf26ce2a6bc3e?u=&...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti
Aplikace LINKUS
Cloudová ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro ...
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P
Siemens Gigaset
Gigaset C530IP ------------------------- Telefony Gigaset od společnosti...
Aktualizováno:
Čvn 06, 2022
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony
X-Lite
X-Lite ------------------------- VoIP klient X-Lite je určen pro operačn...
Aktualizováno:
Srp 23, 2021
Úvod -> Podpora zákazníků FAYN -> Pomoc s nastavením zařízení -> SIP klienti pro PC
Messaging
Ústředna nabízí funkcionalitu messaging, což umožňuje uživatelům integrovat r...
Aktualizováno:
Led 31 (před 56 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Co mohu dělat, když se na číslo nelze dovolat, či se neregistruje
Nastavte si VoIP vyjímky Přihlašte se ke správě routeru a proveďte následuj...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Podporujete nastavení SIP na mobilních telefonech?
NE. Ale pokud používáte telefon Nokia s OS Symbian s integrovaným SIP kliente...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
FAX
Jak využívat fax a virtuální fax (foip) Fax 1.Co potřebuji k připoje...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone
SPA2102 a PAP2T-EU
Z telefonu připojeného do 1. portu vytočte **** poté 110 a potvrďte # Brána ...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
Máte záznamník?
Ano. Přihlašte se do konta správy VoIPu Nastavení > Přesměrování hovorů. Vy...
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
3170ib
Připojte telefon k routeru, síťový kabel propojte do portu označeného WAN. Za...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
Yeastar Sxx
Ať už máte přidělenou veřejnou pevnou IPv4 adresu a nebo nikoliv, lze se vždy...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Ústředny
Grandstream
SIP-EXPIRY 300s (5min) a Local SIP portu I když telefony Grandstream nem...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Telefony a brány
A co Mac a iPhone?
I zde je k dispozici SIP Klient Zoiper a nebo Media5-fone.
Aktualizováno:
Srp 28, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
Nastavení PBX a Systém
Základní nastavení ústředny (název, datum a čas, předvolby) a SIP komunikaci....
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Auto Provisioning
Funkce Auto Provisioning umožňuje centralizovanou správu nad VoIP zařízeními....
Aktualizováno:
Úno 06 (před 51 dny)
Úvod -> Ústředna FAYN P -> Administrátorské rozhraní
Je roaming ve výchozím stavu povolen?
Ano, ovšem pokud vlastníte SIM kartu vystavenou před 1. 3. 2014, zde roaming ...
Aktualizováno:
Srp 09, 2017
Úvod -> Často kladené dotazy -> Mobilní a kombinované služby
SMS BRÁNA - PŘÍRUČKA
FAYN SMS BRÁNA je webová aplikace umožňující odesílání SMS. Aplikaci lze využ...
Aktualizováno:
Bře 18 (před 10 dny)
Úvod -> SMS brána
Kde získám souhrnné vyúčtování ?
Tuto informaci jsme Vám zaslali v textu spolu s poslední vyúčtovací fakturou:...
Aktualizováno:
Zář 17, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> FAQ
xLite
Pokud potřebujete telefon znovu nastavit. Vložte Axfone USB EasyPhone do poč...
Aktualizováno:
Srp 27, 2019
Úvod -> Podpora zákazníků na systému Axfone -> Pomoc s nastavením zařízení -> Windows SIP klienti