Jak můžeme pomoci?

Jak k nám přenést telefonní číslo

Jak k nám přenést telefonní číslo.

1.Jak rychle lze přenést číslo?

Za 4 pracovní dny, den kdy je žádost přijata ke zpracování se nezapočítává.

2.Jaká čísla je možné přenést?

Geografická i nomadická, včetně barevných linek.

3.Jaký je postup portace?

Po zadání objednávky nám sdělíte u jakého jste operátora. Obdržíte CAF dokument a e-mailem nám ho zašlete vyplněný nazpět, v odpovědi obdržíte stanovené datum portace.

Byl-li součástí objednávky i telefon či brána bude nastavené zařízení odesláno před datem portace. Z takto nastaveného zařízení již můžete volat. Číslo je vždy aktivováno před datem portace. Zásilky zasíláme službou DPD.

Telefonní linka je funkční u původního operátora až do okamžiku portace. Ve stanovený čas portace může být linka dočasně nedostupná.

S aktivací čísla od nás obdržíte přístupové údaje. Máte-li vlastní přístroj nezapomeňte si jej nyní nastavit!

4.Jak vyplnit CAF formulář o přenosu čísla?

Vyplňte vlastníka linky, místo kde je služba provozována, přenášené číslo, číslo smlouvy a referenční číslo.

Naskenujte jako PDF a zašlete zpět k nám. Velikost PDF musí být do 400KB.

5.Jak vyplnit CAF formulář od O2?

O2 používá PDF formulář, k jeho otevření potřebujete Adobe Acrobat 11 a vyšší. Do pole "Ostatní informace" dopište ostatní čísla v případě, že máte komplexní portaci.

Pokud máte na lince internet ADSL a přejete si jej zachovat napište to též do pole "Ostatní informace" a nezapomeňte o tom O2 v předstihu informovat.

Formulář vytiskněte, naskenujte jako PDF a zašlete zpět k nám. Velikost PDF musí být do 400KB.

6.Jaké jsou požadavky na internetové připojení pro VoIP telefonii?

Odpověd naleznete zde.

7.Lze použít stávající telefon?

ANO, využijte jednu z bran Cisco SPA v naší nabídce.

8.Mám ISDN linku musím přenést všechna čísla?

ANO, a nebo požádejte stávajícího operátora o převod na analogovou linku a zrušení MSN čísel. Objednávku pro přenos jednoho čísla zadáte zde, pro více čísel využijte náš kontaktní formulář.

9.Co je důležité vyplnit v CAF dokumentu?

Správnou identifikaci subjektu, přenášené číslo/a, číslo smlouvy. Referenční číslo.

10.Lze přenést telefonní číslo a ponechat si ADSL internet?

ANO, je to možné např. u internetu ADSL od O2. Při portaci prosím vypište zda-li chcete službu ADSL internetu ponechat či zrušit. 

Vyjímkou jsou linky kde není hlasová služba provozována ale pouze ADSL internet. Na tuto linku se nedá telefonovat a proto nelze přenést.


 

Pomoc s přenosem čísla

Dokument CAF je dokument o Ukončení smluvního vztahu se stávajícím operátorem. Jeho vyplněním a odesláním k nám dáváte souhlas s přenesením čísla služby.

Po zadání objednávky od nás obdržíte CAF e-mailem, tento dokument si prosím vytiskněte, vyplňte podepište a odešlete zpět na e-mail, ve formátu PDF s velikostí do 400KB. Originál nám pro archivaci po provedení portace opouštěným operátorem zašlete poštou na adresu:

FAYN, Popelova 150/71, Brno, 620 00

 

Přklad CAF dokumentu. caf


Při vyplňování CAFu dbejte na to aby jste vyplnili:

Účastník: Jméno, příjmení či název firmy/společnosti), ulice, PSČ, obec

Referenční číslo - povinné. Naleznete na faktuře či smlouvě. Nevíte-li kontaktujte prosím Vašeho stávajícího operátora, rád Vám jej sdělí.

Datum narození či IČO/DIČ

Pokud se adresa, kam je číslo přenášeno mezi poskytovateli liší, vyplňte též kolonku níže.

V druhé části dokumentu je nutno vyplnit číslo smlouvy a přenášené číslo

(!) Na čísle, které požadujete přenést nesmí probíhat změna služeb či rušení čísla. V takovém případě nelze portaci provést. Číslo, které chcete k nám převést nikdy u původního operátora nerušte!

(!) Požadovaný termín ukončení provozu služby nevypňujte. Tento termín je určen dohodou mezi opouštěným operátorem a operátorem novým a bude vyplněn námi.

Termín jsou 4 pracovní dny od přijmutí originálního dokumentu CAF na naší adrese. Den obdržení CAFu se nezapočítává.

 

V posledním bodu vyplní Účastník (oprávněný zástupce):Jméno a příjmení, místo, datum a podpis (razítko).