Jak k nám přenést telefonní číslo.
1.Jak rychle lze přenést číslo?
Za 4 pracovní dny, den kdy je žádost přijata ke zpracování se nezapočítává.
2.Jaká čísla je možné přenést?
Geografická i nomadická, včetně barevných linek.
3.Jaký je postup portace?
Po zadání objednávky nám sdělíte u jakého jste operátora. Obdržíte CAF dokument a e-mailem nám ho zašlete vyplněný nazpět, v odpovědi obdržíte stanovené datum portace.
Byl-li součástí objednávky i telefon či brána bude nastavené zařízení odesláno před datem portace. Z takto nastaveného zařízení již můžete volat. Číslo je vždy aktivováno před datem portace. Zásilky zasíláme službou DPD.
Telefonní linka je funkční u původního operátora až do okamžiku portace. Ve stanovený čas portace může být linka dočasně nedostupná.
S aktivací čísla od nás obdržíte přístupové údaje. Máte-li vlastní přístroj nezapomeňte si jej nyní nastavit!
4.Jak vyplnit CAF formulář o přenosu čísla?
Vyplňte vlastníka linky, místo kde je služba provozována, přenášené číslo, číslo smlouvy a referenční číslo.
Naskenujte jako PDF a zašlete zpět k nám. Velikost PDF musí být do 400KB.
5.Jak vyplnit CAF formulář od O2?
O2 používá PDF formulář, k jeho otevření potřebujete Adobe Acrobat 11 a vyšší. Do pole "Ostatní informace" dopište ostatní čísla v případě, že máte komplexní portaci.
Pokud máte na lince internet ADSL a přejete si jej zachovat napište to též do pole "Ostatní informace" a nezapomeňte o tom O2 v předstihu informovat.
Formulář vytiskněte, naskenujte jako PDF a zašlete zpět k nám. Velikost PDF musí být do 400KB.
6.Jaké jsou požadavky na internetové připojení pro VoIP telefonii?
Odpověd naleznete zde.
7.Lze použít stávající telefon?
ANO, využijte jednu z bran Cisco SPA v naší nabídce.
8.Mám ISDN linku musím přenést všechna čísla?
ANO, a nebo požádejte stávajícího operátora o převod na analogovou linku a zrušení MSN čísel. Objednávku pro přenos jednoho čísla zadáte zde, pro více čísel využijte náš kontaktní formulář.
9.Co je důležité vyplnit v CAF dokumentu?
Správnou identifikaci subjektu, přenášené číslo/a, číslo smlouvy. Referenční číslo.
10.Lze přenést telefonní číslo a ponechat si ADSL internet?
ANO, je to možné např. u internetu ADSL od O2. Při portaci prosím vypište zda-li chcete službu ADSL internetu ponechat či zrušit.
Vyjímkou jsou linky kde není hlasová služba provozována ale pouze ADSL internet. Na tuto linku se nedá telefonovat a proto nelze přenést.
Pomoc s přenosem čísla
Dokument CAF je dokument o Ukončení smluvního vztahu se stávajícím operátorem. Jeho vyplněním a odesláním k nám dáváte souhlas s přenesením čísla služby.
Po zadání objednávky od nás obdržíte CAF e-mailem, tento dokument si prosím vytiskněte, vyplňte podepište a odešlete zpět na e-mail, ve formátu PDF s velikostí do 400KB. Originál nám pro archivaci po provedení portace opouštěným operátorem zašlete poštou na adresu:
FAYN, Popelova 150/71, Brno, 620 00
Při vyplňování CAFu dbejte na to aby jste vyplnili:
Účastník: Jméno, příjmení či název firmy/společnosti), ulice, PSČ, obec
Referenční číslo - povinné. Naleznete na faktuře či smlouvě. Nevíte-li kontaktujte prosím Vašeho stávajícího operátora, rád Vám jej sdělí.
Datum narození či IČO/DIČ
Pokud se adresa, kam je číslo přenášeno mezi poskytovateli liší, vyplňte též kolonku níže.
V druhé části dokumentu je nutno vyplnit číslo smlouvy a přenášené číslo
(!) Na čísle, které požadujete přenést nesmí probíhat změna služeb či rušení čísla. V takovém případě nelze portaci provést. Číslo, které chcete k nám převést nikdy u původního operátora nerušte!
(!) Požadovaný termín ukončení provozu služby nevypňujte. Tento termín je určen dohodou mezi opouštěným operátorem a operátorem novým a bude vyplněn námi.
Termín jsou 4 pracovní dny od přijmutí originálního dokumentu CAF na naší adrese. Den obdržení CAFu se nezapočítává.
V posledním bodu vyplní Účastník (oprávněný zástupce):Jméno a příjmení, místo, datum a podpis (razítko).