V případě že Váš telefon nefunguje a u VoIP čísla je symbol:neaktivní - zařízení nemá aktivní registraci k našemu systému,  je potřeba postupovat následovně:

  1. Zkontrolovat, zda je Vaše připojení k internetu v pořádku - načtěte si v PC Vaši oblíbenou stránku.
  2. Zkontrolovat ve svém zákaznickém účtu, zda nejsou z nějakého důvodu zablokovány služby - symbol .  Do Vašeho zákaznického účtu se můžete přihlásit zde: https://muj.fayn.cz
  3. Pokud není žádná blokace z naší strany a internet je funkční, odpojte od napájení router a telefon, počkejte cca 10 vteřin a poté opět připojte napájení - nejdříve router, počkejte až se router plně aktivuje a poté připojte i telefon.
  4. Pokud ani tak nedojde k obnovení služeb, nahlaste poruchu prostřednictvím tohoto formuláře: formulář hlášení poruchy , ve kterém jsou podchyceny všechny podstatné informace, které pro řešení problémů s VoIP linkou potřebujeme.

VoIP linka je vždy tvořena v koncovém zařízení.V první řadě je zapotřebí zkontrolovat nastavení Vašeho zařízení a primárně internetové konektivity, přes kterou linky funguje.

Pro hlášení poruchy je možné využít tento interaktivní formulář , ve kterém jsou podchyceny všechny podstatné informace, které pro řešení problémů s VoIP linkou potřebujeme.

Ostatní články