Jak můžeme pomoci?

Správa klapek/uživatelů - zaslání QR kódu/odkazu pro Linkus

Správu klapek a uživatelů ve Vaší ústředně naleznete v administračním portále v menu:
Klapky a Trunk → Klapky

Správa zahrnuje:

  • Pojmenování klapek
  • Přiřazení e-mailu nebo mobilního čísla
  • Definici stavů, hlášek a hlasové schránky
  • Pokročilé funkce, jako jsou:
    • Volání URL při příchozím hovoru
    • Funkce šéf-sekretářka
    • Blokování odchozích hovorů
    • Monitoring a další

Tento návod se zaměřuje na základní správu a zasílání QR kódu nebo odkazu pro přihlášení do aplikace Linkus. Více informací o funkcích naleznete v sekci „Klapky“

Přihlášení do aplikace Linkus

  • QR kód – přihlášení do mobilní verze aplikace Linkus
  • Odkaz – přihlášení do PC verze aplikace Linkus

 

 

Pro správné fungování aplikace Linkus (web, mobil i PC) je nutné každé klapce přiřadit vlastní e-mail.

Tento e-mail slouží jako přihlašovací jméno do aplikace.

 

Údaje pro aplikaci Linkus jsou označeny zeleně:

  • E-mail – je povinný, slouží jako přihlašovací jméno.
  • Uživatelské heslo – můžete nastavit ihned nebo jej uživatel zvolí po přihlášení pomocí QR kódu / odkazu.

Údaje pro registraci VoIP telefonů a jiných aplikací (mimo Linkus) jsou označeny modře.

Odeslání uvítacího e-mailu s přihlašovacími údaji

  1. Označte klapky, pro které chcete zaslat informace k aplikaci Linkus.
  2. Klikněte na možnost „Uvítací e-mail“ – uživateli bude odeslán e-mail s QR kódem / odkazem pro přihlášení.

Na uvedený e-mail budou zaslány informace k aplikaci, včetně QR kódu nebo odkazu pro přihlášení.