Správu klapek a uživatelů ve Vaší ústředně naleznete v administračním portále v menu:
Klapky a Trunk → Klapky
Správa zahrnuje:
- Pojmenování klapek
- Přiřazení e-mailu nebo mobilního čísla
- Definici stavů, hlášek a hlasové schránky
- Pokročilé funkce, jako jsou:
- Volání URL při příchozím hovoru
- Funkce šéf-sekretářka
- Blokování odchozích hovorů
- Monitoring a další
Tento návod se zaměřuje na základní správu a zasílání QR kódu nebo odkazu pro přihlášení do aplikace Linkus. Více informací o funkcích naleznete v sekci „Klapky“
Přihlášení do aplikace Linkus
- QR kód – přihlášení do mobilní verze aplikace Linkus
- Odkaz – přihlášení do PC verze aplikace Linkus
Pro správné fungování aplikace Linkus (web, mobil i PC) je nutné každé klapce přiřadit vlastní e-mail.
Tento e-mail slouží jako přihlašovací jméno do aplikace.
Údaje pro aplikaci Linkus jsou označeny zeleně:
- E-mail – je povinný, slouží jako přihlašovací jméno.
- Uživatelské heslo – můžete nastavit ihned nebo jej uživatel zvolí po přihlášení pomocí QR kódu / odkazu.
Údaje pro registraci VoIP telefonů a jiných aplikací (mimo Linkus) jsou označeny modře.
Odeslání uvítacího e-mailu s přihlašovacími údaji
- Označte klapky, pro které chcete zaslat informace k aplikaci Linkus.
- Klikněte na možnost „Uvítací e-mail“ – uživateli bude odeslán e-mail s QR kódem / odkazem pro přihlášení.
Na uvedený e-mail budou zaslány informace k aplikaci, včetně QR kódu nebo odkazu pro přihlášení.