How can we help?

Zákaznický účet

Každý náš zákazník má vytvořen takzvaný zákaznický účet ve kterém má soustředěny veškeré informace o svých telefonních číslech, volných minutách, tarifech a platbách. Do zákaznického účtu se přihlašuje na adrese: https://muj.fayn.cz Přes zákaznický účet probíhá také dobíjení kreditu (https://podpora.fayn.cz/176473-Jak-dob%C3%ADjet-kredit).

Zapomenuté přihlašovací údaje do zákaznického účtu

Pokud jste zapomněli přihlašovací údaje do svého zákaznického účtu, napište email na info@fayn.cz se žádostí o jejich zaslání. Email musí: - být odeslán z emailu, který máte uvedený ve své zákaznické zóně jako kontaktní (ověření zákazníka) - obsahovat identifikátor (variabilní číslo), nebo - telefonní číslo, které je pod účtem vedeno.

Kolik mohu mít čísel v jednom zákaznickém účtu?

Ve svém běžném zákaznickém účtu můžete mít až 15 čísel GSM a nebo 20 VoIP čísel. Je samozřejmostí, že na jednom účtu jsou jak GSM tak i VoIP čísla. Pro firmy a call centra je zřízen speciální účet, ve kterém je možno mít i tisíc VoIP a 15 GSM čísel.

Jak platit za služby u Fayn?

Každý zákazník má možnost vybrat si jakým způsobem bude za služby platit. U Fayn jsou dvě varianty způsobu platby: a) takzvaně "na kredit" : zákazník si dle svých potřeb dobíjí kredit a ten následně použije na telefonování, SMS a data. O možnostech dobíjení kreditu se dočtete ZDE (https://podpora.fayn.cz/176473-Jak-dob%C3%ADjet-kredit). b) takzvaně "na fakturu": zákazníkovi je pravidelně každý měsíc zaslána faktura za využité služby.

Jak dobíjet kredit?

Dobíjet kredit lze následujícími způsoby: * platební kartou: přímo ve Vaší zákaznické zóně na https://muj.fayn.cz/ naleznete platební rozhraní pro dobíjení kreditu. Jedná se o nejrychlejší a také nejbezpečnější způsob. Variabilní symbol platby je přiřazován automaticky a nemůže dojít k omylu. Platba je zpravidla do 30 minut připsána na Váš zákaznický účet a můžete telefonovat. Nejnižší dobíjená částka je v rolovací nabídce 200 Kč. * dobíjecí kartičkou na České poště: (SuperCASH) druhý nej...

Červený puntík u VoIP čísla

Červená značka u VoIP čísla znamená, že Váš přístroj, nebo SW nemá registraci k naší síti. Problém je zpravidla u přístroje nebo SW. Další pomoc a návod jak postupovat naleznete v článku Telefon nefunguje (https://podpora.fayn.cz/465273-Telefon-nefunguje-).