Integrace

Virtuální ústřednu můžete propojit s řadou programů, helpdeskových nástrojů i CRM systémů. Část integrací je dostupná již přednastavená – stačí je jen podle návodu aktivovat. U pokročilejších integrací je potřeba využít API, AMI nebo databázové připojení a zajistit naprogramování potřebné aplikace či systému.

Podporované systémy

Podporované CRM systémy:

Podporované helpdesky:

Nástroje pro spojení s Microsoft aplikacemi:

API/AMI/DB

V sekci Integrace – API získáte přístup k API rozhraní ústředny. Díky němu můžete ústřednu nejen nastavovat, ale také získávat informace o probíhajících hovorech, aktuálních konfiguracích, stavech klapek, trunků či o výpisech hovorů. Pomocí API lze navíc vytvořit vlastní integrace i do systémů, které nejsou uvedeny výše. Podrobné informace naleznete v oficiální dokumentaci: [API doc]

Ústředna podporuje i odesílání událostí přes Webhook. Můžete získávat data o hovorech, přesměrování nebo stisknutí DTMF a jiné.

API můžete využít společně i s AMI přístupem a přístupem do databáze. Databázi nelze upravovat, pouze číst.

Převod řeči na text (speech to text) - hlasové zprávy

Virtuální ústředna nabízí funkci převodu hlasových zpráv na text. K dispozici je integrace se službou Google Cloud Speech-to-Text nebo zabudované řešení přímo v ústředně. Přijaté hlasové zprávy jsou automaticky přepsány a jejich textová podoba je dostupná v e-mailech, přímo v aplikaci LINKUS nebo ve webovém rozhraní ústředny.

Převod řeči na text (speech to text) - hovory

Přímo v ústředně je také zabudované AI pro přepis hovorů do textu. Tato funkce dokáže hovor shrnout, určit klíčové body a další úkoly. Text lze upravovat stahovat (txt a docx).