Integrace

Cloudovou ústřednu lze integrovat s mnoha programy, helpdesky a CRM systémy. Některé integrace jsou již přednastavené a dle návodu poté jen nastavíte spojení. U některých integrací budete muset využít API/AMI/ databázové připojeni a naprogramování aplikace/systému.

Podporované systémy

Podporované CRM systémy:

Podporované helpdesky:

Nástroje pro spojení s Microsoft aplikacemi:

API/AMI/DB

V menu Integrace - API získáte přístup k API rozhraní ústředny. Ústřednu lze přes API nastavovat, získávat aktuální hovory a veškerá aktuální nastavení, stav klapek, trunků, nastavení výpisů hovorů atd. Pomocí API lze rozšířit integraci i do systémů, které nejsou uvedeny výše. Více informací naleznete na https://help.yeastar.com/en/p-series-cloud-edition/developer-guide/about-this-guide.html .

API můžete využít společně i s AMI přístupem a přístupem do databáze. Databázi nelze upravovat, pouze číst.

Převod řeči na text

Cloudová ústředna umožňuje zapnutí funkce převodu řeči na text u přijatých hlasových zpráv. Aktuálně je dostupné propojení s Google Cloud a jejich řešení převodu řeči na text.

Veškeré hlasové zprávy jsou přeloženy a texty jsou k dispozici na emailech nebo přímo v aplikaci LINKUS, popřípadě ve webovém rozhraní ústředny.