Cloudovou ústřednu lze integrovat s mnoha programy, helpdesky a CRM systémy. Některé integrace jsou již přednastavené a dle návodu poté jen nastavíte spojení. U některých integrací budete muset využít API/AMI/ databázové připojeni a naprogramování aplikace/systému.
Podporované systémy
Podporované CRM systémy:
- Hubspot CRM - https://help.yeastar.com/en/p-series-cloud-edition/integrations/hubspot/hubspot-crm-integration-guide.html
- Salesforce CRM - https://help.yeastar.com/en/p-series-cloud-edition/integrations/salesforce/salesforce-crm-integration-guide.html
- Zoho CRM - https://help.yeastar.com/en/p-series-cloud-edition/integrations/zoho/zoho-crm-integration-guide.html
- Integrace Zoho CRM prostřednictvím PhoneBridge, který umožňuje funkce Click-to-call, vyskakovací okna hovorů s náhledem karty, okamžité následné akce po hovoru, přehrávání nahrávek hovorů a další funkce přímo v Zoho
- Bitrix24 CRM - https://help.yeastar.com/en/p-series-cloud-edition/integrations/bitrix24/bitrix24-crm-integration-guide.html
- Odoo CRM - https://help.yeastar.com/en/p-series-cloud-edition/integrations/odoo/odoo-crm-integration-guide.html
Podporované helpdesky:
- Zoho Desk - https://help.yeastar.com/en/p-series-cloud-edition/integrations/zoho-desk/zoho-desk-integration-guide.html
- Zendesk - https://help.yeastar.com/en/p-series-cloud-edition/integrations/zendesk/zendesk-integration-guide.html
Nástroje pro spojení s Microsoft aplikacemi:
- Microsoft Teams - https://help.yeastar.com/en/p-series-cloud-edition/integrations/ms-teams/microsoft-teams-integration-guide.html
- Microsoft Outlook - https://help.yeastar.com/en/p-series-cloud-edition/integrations/outlook/microsoft-outlook-integration-guide.html
- Active Directory (pro vyšší verze ústředen) - https://help.yeastar.com/en/p-series-cloud-edition/integrations/ad/active-directory-integration-guide.html
API/AMI/DB
V menu Integrace - API získáte přístup k API rozhraní ústředny. Ústřednu lze přes API nastavovat, získávat aktuální hovory a veškerá aktuální nastavení, stav klapek, trunků, nastavení výpisů hovorů atd. Pomocí API lze rozšířit integraci i do systémů, které nejsou uvedeny výše. Více informací naleznete na https://help.yeastar.com/en/p-series-cloud-edition/developer-guide/about-this-guide.html .
API můžete využít společně i s AMI přístupem a přístupem do databáze. Databázi nelze upravovat, pouze číst.
Převod řeči na text
Cloudová ústředna umožňuje zapnutí funkce převodu řeči na text u přijatých hlasových zpráv. Aktuálně je dostupné propojení s Google Cloud a jejich řešení převodu řeči na text.
Veškeré hlasové zprávy jsou přeloženy a texty jsou k dispozici na emailech nebo přímo v aplikaci LINKUS, popřípadě ve webovém rozhraní ústředny.