How can we help?

Funkce odchozího Call Centra

Naše virtuální ústředna nabízí funkci odchozího Call Centra, která podnikům umožňuje proaktivně oslovovat zákazníky prostřednictvím hlasových hovorů. Firmy tak mohou snadno spouštět cílené odchozí kampaně, které automaticky vytáčí zákaznická čísla a propojují hovory s operátory odchozí fronty nebo hlasovými výzvami. Tato řešení jsou ideální pro propagaci, prodej či připomenutí důležitých informací.

Nastavení kampaně pro administrátory: [Odchozí kampaň]


Manažer odchozího call centra/kampaně.

Manažer (supervizor) má k dispozici nástroj ke sledování výkonu odchozích kampaní a operátorů. V probíhající kampani může sledovat metriky jako:

  • Obecné detaily/reporty o kampani - statistiky hovorů a operátorů.

  • Klíčové metriky:

    • spojené hovory,

    • odmítnuté hovory,

    • dokončené hovory.

  • Výpis hovorů s výsledkem, popřípadě poznámkou k hovoru.

  • Grafickou statistiku hovorů, zahrnující výsledek hovoru nebo rozdělení (např. úspěšný/neúspěšný hovor).

  • Seznam operátorů v kampani a možnost jejich správy.

Detail a metriky kampaně:

 

Grafické výstupy:

 

Výpisy hovorů a jejich stav:

 

 

Všechny tyto informace jsou dostupné z webového rozhraní ústředny:


Operátor odchozího call centra/kampaně.

Operátor může pro volání využít jakékoliv VoIP zařízení nebo aplikaci. Avšak s webovou nebo desktopovou aplikací LINKUS je k dispozici intuitivní nástroj pro operátory k obsluze kampaní.

  • Seznam hovorů.
    • Čekající, probíhající nebo proběhlé.
  • Výsledek hovoru a správa.
    • Možnost k hovoru přiřadit tag a poznámku. Možnost nastavení zpětného/pozdějšího volání.
  • Informace o volaném.
  • Možnost se přihlásit/odhlásit z odchozí fronty.