Naše virtuální ústředna nabízí funkci odchozího Call Centra, která podnikům umožňuje proaktivně oslovovat zákazníky prostřednictvím hlasových hovorů. Firmy tak mohou snadno spouštět cílené odchozí kampaně, které automaticky vytáčí zákaznická čísla a propojují hovory s operátory odchozí fronty nebo hlasovými výzvami. Tato řešení jsou ideální pro propagaci, prodej či připomenutí důležitých informací.
Nastavení kampaně pro administrátory: [Odchozí kampaň]
Manažer odchozího call centra/kampaně.
Manažer (supervizor) má k dispozici nástroj ke sledování výkonu odchozích kampaní a operátorů. V probíhající kampani může sledovat metriky jako:
Obecné detaily/reporty o kampani - statistiky hovorů a operátorů.
Klíčové metriky:
spojené hovory,
odmítnuté hovory,
dokončené hovory.
Výpis hovorů s výsledkem, popřípadě poznámkou k hovoru.
Grafickou statistiku hovorů, zahrnující výsledek hovoru nebo rozdělení (např. úspěšný/neúspěšný hovor).
Seznam operátorů v kampani a možnost jejich správy.
Detail a metriky kampaně:
Grafické výstupy:
Výpisy hovorů a jejich stav:
Všechny tyto informace jsou dostupné z webového rozhraní ústředny:
Operátor odchozího call centra/kampaně.
Operátor může pro volání využít jakékoliv VoIP zařízení nebo aplikaci. Avšak s webovou nebo desktopovou aplikací LINKUS je k dispozici intuitivní nástroj pro operátory k obsluze kampaní.
- Seznam hovorů.
- Čekající, probíhající nebo proběhlé.
- Výsledek hovoru a správa.
- Možnost k hovoru přiřadit tag a poznámku. Možnost nastavení zpětného/pozdějšího volání.
- Informace o volaném.
- Možnost se přihlásit/odhlásit z odchozí fronty.