Úvod > Podpora zákazníků na systému Axfone > FAQ > Co mohu dělat, když se na číslo nelze dovolat, či se neregistruje

Co mohu dělat, když se na číslo nelze dovolat, či se neregistruje

Nastavte si VoIP vyjímky 
Přihlašte se ke správě routeru a proveďte následující nastavení, obvykle pod LAN či Advanced:

NAT > Port Forwarding (též může být značeno jako VS - Virtuální servery)
1. 5060 TCP/UDP IP cílové stanice
2. 10000-11000 UDP IP cílové stanice

Doporučujeme vyjímky omezit pouze na náš sip server.
Přejděte na "Access List"a přidejte:

sip.axfone.cz

Nastavení uložte a router restartujte. 

(!) Obsahuje-li Váš router položku SIP ALG, zrušte její zatržení. Dále zkontrolujte zda-li službě nebrání firewall.

Příklad nastavení forwardování portů pro Zyxel P660HW T3 obr.: 1 ,2.