FAQ

Kde získám souhrnné vyúčtování ?
Tuto informaci jsme Vám zaslali v textu spolu s poslední vyúčtovací fakturou: ...
Co mohu dělat, když se na číslo nelze dovolat, či se neregistruje
Nastavte si VoIP vyjímky Přihlašte se ke správě routeru a proveďte následující...
Mohu k vám přejít se svým telefonním číslem?
Ano. Lze k nám přenést jednotlivá čísla i bloky čísel(ISDN). Včetně barevných li...
Konto VoIP - uživatel nebyl autorizován
Pokud při přístupu ke zprávě konta VoIPU uvidíte tuto hlášku, nejprve se ujistět...
A co když mám wi-fi internet a nemám vlastní router?
Obraťte se prosím s požadavekm na nastavení vyjímek pro naše VoIP služby na Vaše...
Mám více VoIP telefonů/faxů, mohou mít stejné nastavení?
NE. Jsou-li umístěny za stejným routerem a nebo mají-li přidělenou stejnou vnějš...
Jak zabezpečit VoIP zařízení?
Z důvodu bezpečnosti VoIP zařízení zapojujeme vždy za router. VoIP zařízení nikd...
Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?
Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brána s...
Podporujete nastavení SIP na mobilních telefonech?
NE. Ale pokud používáte telefon Nokia s OS Symbian s integrovaným SIP klientem j...
Může být jedno číslo zaregistrováno z více zařízení najednou?
NE. (Zaregistrováno bude vždy zařízení které zažádalo jako poslední.)
Podporujete linuxové SIP klienty?
NE. Ale například námi doporučovaný klient ZoIPer lze stáhnout i pro Linux. Funk...
A co Mac a iPhone?
I zde je k dispozici SIP Klient Zoiper a nebo Media5-fone.
Nemůžete se dovolat na některá zahraniční čísla?
V případě problému s nedovoláním se na zahraniční čísla nám prosím napište na in...
Lze přesměrovat telefonní hovory na mobil?
Ano. Přihlašte se do konta správy VoIPu Nastavení > Přesměrování hovorů. Ne...
Máte záznamník?
Ano. Přihlašte se do konta správy VoIPu Nastavení > Přesměrování hovorů. Vy...
Nastavení upozornění na výši kreditu
Přihlašte se do konta správy VoIPu Nastavení > Upozornění na výši kreditu. ...
Objednání kreditu
Přihlašte se do konta VoIP, nabídka Kredit > Objednat kredit Každá platba má...
Nastavení rizikových destinací
Volání na rizikové destinace je ve výchozím nastavení zakázáno. Pokud je chcete ...
Přehled příchozích a odchozích hovorů?
Máme. Naleznete je ve Vašem VoIP kontě. (https://centrum.fayn.cz/prihlasit-k-nas...
Zobrazení v telefonním seznamu
Provedete z konta, v sekci "Nastavení" > "Zobrazovat v telefonním seznamu." ...
Mezinárodní volání - ochrana PINem
Tato služba zvyšuje zabezpečení, při volání do ciziny a exotických destinací a z...
Podporujete skrytí čísla volajícího?
NE. Funkci skrytí čísla volajícího - CLIR - nepodporujeme. (CLIP = zobrazení čí...
Režim účtování DPH u předplacených telekomunikačních služeb
Od 1.7.2017 dochází ke změně legislativy upravující daň z přidané hodnoty, předp...
Máte dokumentaci k Axfone CDR API rozhraní?
Ano. Dokumentaci stáhnete zde (https://podpora.axfone.cz/media/pdf/AXFONE_CDR_AP...
Jak zrušit služby u Axfone?
Chcete-li službu vypovědět, prosím vyplňte a odešlete formulář výpovědi služeb (...
Jak reklamovat při nefunkčnosti služeb či zařízení?
Reklamaci vyúčtování či funkčnosti služeb prosím zasílejte vždy mailem na info@f...