Úvod > Podpora zákazníků na systému Axfone > FAQ > Jak reklamovat při nefunkčnosti služeb či zařízení?

Jak reklamovat při nefunkčnosti služeb či zařízení?

Reklamaci vyúčtování či funkčnosti služeb prosím zasílejte vždy mailem na  info@fayn.cz

V případě, že máte podezření na nefunkční zařízení - zkontrolovali jste nastavení zařízení dle nápovědy a nastavení místní sítě s asistencí našich techniků a máte zářízení od nás, zašlete kompletní zařízení k nám, pro přijetí k reklamaci.

K zaslání reklamace balíkem doporučujeme využít služeb DPD nebo PPL.

Při zasílání poštou nikdy nezasílejte zásilku jako listovní ale pouze jako balík. Předejte tak možnému zpoždění při doručení zásilky.

Reklamace se počítá od následujícího dne po přijetí zásilky od dopravce do dne jejího odeslání z našeho střediska. Reklamace zboží zakoupeného spotřebitelem jsou vyřizovány nejvýše do 30 dnů.

Adresa:

FAYN Telecommunications s.r.o.
Popelova 150/71
Brno, 620 00

(!) Balíky zaslané na dobírku budou odmítnuty.