Úvod > Podpora zákazníků na systému Axfone > FAQ > Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?

Co potřebuji pro provoz VoIP čísla?

Síťový telefon a nebo VoIP bránu. Obě dvě zařízení se připojí za router. Brána slouží pro připojení klasického analogového telefonu. Pokud chcete volat z PC či chytrého mobilu postačí Vám SIP klient.

Kvalitní připojení k internetu, volný port pro připojení síťového telefonu a nebo PC. Vyhrazených 100kbps na kanál. Obecně doporučujeme 512kbps v obou směrech, ping by měl být pod 30ms.Ztrátovost packetů nižší než 1% , latence pod 150ms.
(Nesmí vznikat jednostranné zpoždění, tzv jitter.)

(!) Kvalita 3G nebo CDMA internetu obvykle není dostačující pro VoIP telefonii. Doporučujeme Wi-Fi, ADSLVDSLWiMAX, kabelový internet či optiku. Přibližný odhad získáte přes rychlost.cz či hovorem skrz SkyPe.

Nejlepší způsob ověření vhodnosti Vašeho připojení pro VoIP telefonii je požádat nás o přidělení testovacího telefonního čísla.