Díky integraci WhatsApp kanálu můžete snadno centralizovat veškerou zákaznickou komunikaci přímo ve své virtuální ústředně. Níže najdete ukázku, jak taková komunikace probíhá.
Podrobný návod k integraci naleznete na stránce [Integrace WhatsApp Business]
Běžná komunikace z mobilního telefonu prostřednictvím WhatsApp:
Zpráva dorazí do virtuální ústředny a podle nastaveného směrování je automaticky předána jednomu nebo více uživatelům. Níže můžete vidět ukázku, jak komunikace probíhá ve webovém klientu.
Na zprávy je možné odpovídat do 24 hodin od jejich přijetí. Po uplynutí této doby se relace automaticky uzavře.
Během komunikace můžete číslo přímo přidat do kontaktů nebo na něj okamžitě zavolat. Volání probíhá přímo na mobilní číslo, nikoliv přes aplikaci WhatsApp.
Zprávy můžete spravovat i přímo z mobilního klienta naší aplikace.
Odchozí Whatsapp kampaně
Z aplikace lze nově i zasílat odchozí komunikace (odchozí kampaň). Lze k tomu využít předpřipravené šablony vytvořené v portálu Whatsapp Business.
Prekvizity:
- Vytvořený účet Whatsapp Business a schválené číslo
- Vytvořené šablony.
- Integrace účtů s naší virtuální ústřednou: [Integrace]
- Seznam příjemců.
Vytvoření šablony ve WhatsApp Manageru
Klikněte na Spravovat šablony → Vytvořit šablonu. Následně si můžete vytvořit libovolnou šablonu (s výjimkou typu Katalog). Po vytvoření bude šablona dostupná i v ústředně. Před použitím je však nutné její schválení, které obvykle trvá přibližně 3 pracovní dny.
Vytvoření kampaně
Kampaň založíte v menu Omnichannel → Kampaň zpráv. Klikněte na Vytvořit a pojmenujte si kampaň dle potřeby. Poté vyberte:
spojení (kanál zpráv),
odesílatele,
příjemce, které můžete zadat třemi způsoby:
manuálním přidáním seznamu čísel,
výběrem čísel z již vytvořených kontaktů,
nahráním CSV souboru.
Jedna kampaň umožňuje odeslání zpráv až na 1000 čísel.
Telefonní čísla je nutné zadávat v mezinárodním formátu, např. +420530335533.
Dále je potřeba zvolit požadovanou šablonu (WhatsApp Message Template), nastavit čas odeslání a určit režim odeslání – tedy zda se má automaticky vytvořit relace, nebo nikoliv.
Záznam (log) kampaně je následně dostupný v menu Kampaň zpráv.