Jak můžeme pomoci?

Mobilní a desktopový klient aplikace LINKUS

Virtuální ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro mobilní telefony a PC nazvanou LINKUS. Tato aplikace je optimalizována pro efektivní spolupráci s ústřednou Yeastar a nabízí širokou škálu funkcí pro usnadnění komunikace. Aplikaci lze stáhnout z webové klienta - článek "Webový klient" nebo na stránce výrobce - stažení LINKUS aplikace.

Odkazy ve webovém klientu:

Mobilní aplikaci naleznete v Google Play nebo Apple Store s názvem LINKUS.


Mobilní klient

Prvotní přihlášení do mobilní aplikace je stejné jako do PC verze. Místo linku využijete QR kód, který staženou aplikací oskenujete. QR kód můžete získat z webového rozhraní (obr. 1. Linkus - stažení z webového klienta) nebo menu Předvolby a v pravém horním rohu je tlačítko pro zobrazení QR kódu:

Popřípadě na vyžádání od administrátora nebo přímo od nás (email hotline@fayn.cz).

Ve stažené aplikaci zvolíte možnost přihlášení pomocí QR kódu (obr. Linkus - mobilní přihlášení, červeně označené). Naskenujete QR kód a aplikace se přihlásí. Jakmile se přihlásíte pomocí QR kódu, další přihlášení již bude fungovat pomocí Vašeho emailu a hesla, které si zvolíte. Email musí být přiřazen ke každé klapce, která chce využívat aplikaci LINKUS.

 

 

 

 

  • Menu Účet a Nástroje

Nastavení Vaší klapky. Možnost editace “Přítomnosti”, osobních informací a nastavení aplikace (zvuk, notifikace, změna hesla a účtu, režim na pozadí, bluetooth a další). Možnost přihlášení nebo odhlášení z volací fronty.

Nástroje pro hledání hovorů, kontaktů, zpráv a pro vytváření nových skupin a kontaktů.

 

  • Hlavní menu
    • Hovory

    • Adresář

    • Konverzace

    • Konference

 

  • Horní menu - záleží na výběru z hlavního menu.
    • Hovory

      • Seznam hovorů - výpis všech příchozích i odchozích hovorů směrovaných na klapku uživatele.

      • Hlasová zpráva - výpis všech hlasových zpráv směrovaných na klapku uživatele. Možnost přehrání zprávy přímo v aplikaci.

      • Nahrávky - výpis nahrávek hovorů (pokud je tato funkce aktivovaná). Možnost přehrání přímo v aplikaci.

    • Adresář

      • Klapky - seznam interních klapek/uživatelů v cloudové ústředně.

      • Telefon - přístup ke kontaktům ve vašem osobním telefonu.

      • Kontakty - přístup ke kontaktům v ústředně, osobní i firemní (pokud je povoleno).

    • Konverzace

      • Interní Chat - interní chat mezi klapkami/uživateli ústředny.

      • Externí Chat - externí chat s integrací Whatsapp aplikace.

    • Konference - možnost vytvoření konference (interní, externí i mix).

 

  • Zobrazovací část vybraného menu - možnost vytočení čísla a výběru odchozí identifikace.

 

Možnosti při probíhajícím hovoru:

  • přidržení hovoru
    • druhé straně se přehrává hudba a čeká na opětovnou aktivaci hovoru
  • ztlumení hovor
    • vypnutí mikrofonu
  • přepnutí hovoru na reproduktor
  • zavěšení hovoru
  • přidání dalšího účastníka do hovoru
  • vytočení libovolné zkratky
  • nahrání hovoru (pokud je funkce aktivována)
  • přepojení hovoru
    • s konzultací - při přepojení dojde nejprve ke spojení s uživatelem, po zavěšení se hovor přepojí (volajícímu hraje při přepojování hudba)
    • naslepo - přepojení hovoru ihned
  • přehození hovoru
    • možnost přehození probíhajícího hovoru na další zařízení, kde je přihlášený daný uživatel/klapka

 


Desktopový klient

Prvotní přihlášení do aplikace se provádí pomocí linku, který získáte z webového rozhraní, na vyžádání od administrátora nebo přímo od nás (email hotline@fayn.cz).

Link z webového rozhraní - menu Předvolby a v pravém horním rohu je tlačítko pro zkopírování linku:

Ve stažené aplikaci zvolíte možnost přihlášení pomocí linku (obr. Linkus - desktop přihlášení, červeně označené). Zkopírovaný kód poté lze vložit do aplikace a přihlásíte se.

Jakmile se přihlásíte pomocí odkazu, další přihlášení již bude fungovat pomocí Vašeho emailu a hesla, které si zvolíte. Email musí být přiřazen ke každé klapce, která chce využívat aplikaci LINKUS.

Desktopová verze je totožná s webovým klientem. Nachází se zde stejné funkce, kromě možnosti přepnutí do administrátorského panelu, více informací naleznete zde: "Webový klient".