How can we help?

Aplikace LINKUS

Cloudová ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro mobilní telefony a PC nazvanou LINKUS. Tato aplikace je optimalizována pro efektivní spolupráci s ústřednou Yeastar a nabízí širokou škálu funkcí pro usnadnění komunikace. Aplikaci lze stáhnout z webové klienta - článek "Webový klient" nebo na stránce výrobce - stažení LINKUS aplikace.

Odkazy ve webovém klientu:

Mobilní aplikaci naleznete v Google Play nebo Apple Store s názvem LINKUS.


Přihlášení desktopové verze

Prvotní přihlášení do aplikace se provádí pomocí linku, který získáte z webového rozhraní, na vyžádání od administrátora nebo přímo od nás (email hotline@fayn.cz).

Link z webového rozhraní - menu Předvolby a v pravém horním rohu je tlačítko pro zkopírování linku:

Ve stažené aplikaci zvolíte možnost přihlášení pomocí linku (obr. Linkus - desktop přihlášení, červeně označené). Zkopírovaný kód poté lze vložit do aplikace a přihlásíte se.

Jakmile se přihlásíte pomocí linku, další přihlášení již bude fungovat pomocí Vašeho emailu a hesla, které si zvolíte. Email musí být přiřazen ke každé klapce, která chce využívat aplikaci LINKUS.


Přihlášení mobilní verze

Prvotní přihlášení do mobilní aplikace je stejné jako do PC verze. Místo linku využijete QR kód, který staženou aplikací oskenujete. QR kód můžete získat z webového rozhraní (obr. 1. Linkus - stažení z webového klienta) nebo menu Předvolby a v pravém horním rohu je tlačítko pro zobrazení QR kódu:

Popřípadě na vyžádání od administrátora nebo přímo od nás (email hotline@fayn.cz).

Ve stažené aplikaci zvolíte možnost přihlášení pomocí QR kódu (obr. Linkus - mobilní přihlášení, červeně označené). Naskenujete QR kód a aplikace se přihlásí. Jakmile se přihlásíte pomocí QR kódu, další přihlášení již bude fungovat pomocí Vašeho emailu a hesla, které si zvolíte. Email musí být přiřazen ke každé klapce, která chce využívat aplikaci LINKUS.


Linkus - desktop

Desktopová verze je skoro totožná s webovým klientem. Nachází se zde stejné funkce, kromě možnosti přepnutí do administrátorského panelu, funkce wallboard a panel front (tyto funkce se nachází v nabídce, avšak po kliknutí Vás přesměrují do prohlížeče). Více informací naleznete zde: "Webový klient".


Linkus - mobil

  • Menu Účet

Nastavení Vaší klapky. Možnost editace “Přítomnosti”, osobních informací a nastavení aplikace (zvuk, notifikace, změna hesla a účtu, režim na pozadí, bluetooth a další).

 

  • Nástroje

Nástroje pro hledání hovorů, kontaktů, zpráv a pro vytváření nových skupin a kontaktů.

 

  • Hlavní menu
    • Hovory

    • Adresář

    • Konverzace

    • Konference

 

  • Horní menu - záleží na výběru z hlavního menu.
    • Hovory

      • Seznam hovorů - výpis všech příchozích i odchozích hovorů směrovaných na klapku uživatele.

      • Hlasová zpráva - výpis všech hlasových zpráv směrovaných na klapku uživatele. Možnost přehrání zprávy přímo v aplikaci.

      • Nahrávky - výpis nahrávek hovorů (pokud je tato funkce aktivovaná). Možnost přehrání přímo v aplikaci.

    • Adresář

      • Klapky - seznam interních klapek/uživatelů v cloudové ústředně.

      • Telefon - přístup ke kontaktům ve vašem osobním telefonu.

      • Kontakty - přístup ke kontaktům v ústředně, osobní i firemní (pokud je povoleno).

    • Konverzace

      • Interní Chat - interní chat mezi klapkami/uživateli ústředny.

      • Externí Chat - externí chat s integrací Whatsapp aplikace.

    • Konference - možnost vytvoření konference (interní, externí i mix).

 

  • Zobrazovací část vybraného menu. Možnost vytočení čísla.

Možnosti při probíhajícím hovoru:

  • přidržení hovoru
    • druhé straně se přehrává hudba a čeká na opětovnou aktivaci hovoru
  • ztlumení hovor
    • vypnutí mikrofonu
  • přepnutí hovoru na reproduktor
  • zavěšení hovoru
  • přidání dalšího účastníka do hovoru
  • vytočení libovolné zkratky
  • nahrání hovoru (pokud je funkce aktivována)
  • přepojení hovoru
    • s konzultací - při přepojení dojde nejprve ke spojení s uživatelem, po zavěšení se hovor přepojí (volajícímu hraje při přepojování hudba)
    • naslepo - přepojení hovoru ihned
  • přehození hovoru
    • možnost přehození probíhajícího hovoru na další zařízení, kde je přihlášený daný uživatel/klapka