Virtuální ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní aplikaci pro mobilní telefony a PC nazvanou LINKUS. Tato aplikace je optimalizována pro efektivní spolupráci s ústřednou Yeastar a nabízí širokou škálu funkcí pro usnadnění komunikace. Aplikaci lze stáhnout z webové klienta - článek "Webový klient" nebo na stránce výrobce - stažení LINKUS aplikace.
Odkazy ve webovém klientu:
Mobilní aplikaci naleznete v Google Play nebo Apple Store s názvem LINKUS.
Mobilní klient
Prvotní přihlášení do mobilní aplikace je stejné jako do PC verze. Místo linku využijete QR kód, který staženou aplikací oskenujete. QR kód můžete získat z webového rozhraní (obr. 1. Linkus - stažení z webového klienta) nebo menu Předvolby a v pravém horním rohu je tlačítko pro zobrazení QR kódu:
Popřípadě na vyžádání od administrátora nebo přímo od nás (email hotline@fayn.cz).
Ve stažené aplikaci zvolíte možnost přihlášení pomocí QR kódu (obr. Linkus - mobilní přihlášení, červeně označené). Naskenujete QR kód a aplikace se přihlásí. Jakmile se přihlásíte pomocí QR kódu, další přihlášení již bude fungovat pomocí Vašeho emailu a hesla, které si zvolíte. Email musí být přiřazen ke každé klapce, která chce využívat aplikaci LINKUS.
- Menu Účet a Nástroje
Nastavení Vaší klapky. Možnost editace “Přítomnosti”, osobních informací a nastavení aplikace (zvuk, notifikace, změna hesla a účtu, režim na pozadí, bluetooth a další). Možnost přihlášení nebo odhlášení z volací fronty.
Nástroje pro hledání hovorů, kontaktů, zpráv a pro vytváření nových skupin a kontaktů.
- Hlavní menu
Hovory
Adresář
Konverzace
Konference
- Horní menu - záleží na výběru z hlavního menu.
Hovory
Seznam hovorů - výpis všech příchozích i odchozích hovorů směrovaných na klapku uživatele.
Hlasová zpráva - výpis všech hlasových zpráv směrovaných na klapku uživatele. Možnost přehrání zprávy přímo v aplikaci.
Nahrávky - výpis nahrávek hovorů (pokud je tato funkce aktivovaná). Možnost přehrání přímo v aplikaci.
Adresář
Klapky - seznam interních klapek/uživatelů v cloudové ústředně.
Telefon - přístup ke kontaktům ve vašem osobním telefonu.
Kontakty - přístup ke kontaktům v ústředně, osobní i firemní (pokud je povoleno).
Konverzace
Interní Chat - interní chat mezi klapkami/uživateli ústředny.
Externí Chat - externí chat s integrací Whatsapp aplikace.
Konference - možnost vytvoření konference (interní, externí i mix).
- Zobrazovací část vybraného menu - možnost vytočení čísla a výběru odchozí identifikace.
Možnosti při probíhajícím hovoru:
- přidržení hovoru
- druhé straně se přehrává hudba a čeká na opětovnou aktivaci hovoru
- ztlumení hovor
- vypnutí mikrofonu
- přepnutí hovoru na reproduktor
- zavěšení hovoru
- přidání dalšího účastníka do hovoru
- vytočení libovolné zkratky
- nahrání hovoru (pokud je funkce aktivována)
- přepojení hovoru
- s konzultací - při přepojení dojde nejprve ke spojení s uživatelem, po zavěšení se hovor přepojí (volajícímu hraje při přepojování hudba)
- naslepo - přepojení hovoru ihned
- přehození hovoru
- možnost přehození probíhajícího hovoru na další zařízení, kde je přihlášený daný uživatel/klapka
Desktopový klient
Prvotní přihlášení do aplikace se provádí pomocí linku, který získáte z webového rozhraní, na vyžádání od administrátora nebo přímo od nás (email hotline@fayn.cz).
Link z webového rozhraní - menu Předvolby a v pravém horním rohu je tlačítko pro zkopírování linku:
Ve stažené aplikaci zvolíte možnost přihlášení pomocí linku (obr. Linkus - desktop přihlášení, červeně označené). Zkopírovaný kód poté lze vložit do aplikace a přihlásíte se.
Jakmile se přihlásíte pomocí odkazu, další přihlášení již bude fungovat pomocí Vašeho emailu a hesla, které si zvolíte. Email musí být přiřazen ke každé klapce, která chce využívat aplikaci LINKUS.
Desktopová verze je totožná s webovým klientem. Nachází se zde stejné funkce, kromě možnosti přepnutí do administrátorského panelu, více informací naleznete zde: "Webový klient".