Jak můžeme pomoci?

Mobilní klient aplikace LINKUS

Virtuální ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní mobilní aplikaci LINKUS. Tato aplikace je optimalizovaná pro efektivní spolupráci s ústřednou a nabízí širokou škálu funkcí, které usnadňují každodenní komunikaci.

Mobilní aplikaci lze stáhnout pod názvem LINKUS:

  • z Google Play pro telefony se systémem Android

  • z App Store pro telefony iPhone


Přihlášení do aplikace

Prvotní přihlášení do aplikace LINKUS se provádí pomocí QR kódu, který naskenujete ve stažené aplikaci.

🔹 QR kód můžete získat:

  • z webového rozhraní ústředny

    • horní lišta (modrá ikona QR kódu)

    • v menu Předvolby  (v pravém horním rohu klikněte na tlačítko "QR kód pro přihlášení"),

  • nebo Vám jej zašle na email administrátor ústředny (viz [Správa uživatelů]).

📲 Ve stažené aplikaci zvolte možnost skenu (modrá ikona v pravém horním rohu), naskenujte QR kód a aplikace se automaticky přihlásí.

Po úspěšném přihlášení pomocí QR kódu bude možné se při dalším spuštění přihlašovat pomocí Vašeho e-mailu a hesla, které si nastavíte.

📧 Každá klapka, která chce aplikaci LINKUS používat, musí mít přiřazený e-mail.


Výpisy hovorů

V aplikaci LINKUS najdete přehled:

  • Vašich hovorů – odchozích, příchozích na Vaši klapku, ale i zmeškaných nebo příchozích do volacích front, jejichž jste členem,

  • nahrávek hovorů, pokud je tato funkce aktivována,

  • hlasových zpráv (záznamníku).

🔹 Pokud máte aktivní doplněk Speech to Text, můžete si hlasové zprávy nejen poslechnout, ale i přečíst jako přepis textu.


Správa zmeškaných hovorů

Pro každý zmeškaný hovor lze zobrazit detailní informace a následně jej označit jako:

  • vyřízený,

  • nebo vyřizuje se.

Změna stavu se automaticky synchronizuje a zobrazí ve všech aplikacích ostatních uživatelů v ústředně.


Další menu

V dalších částech aplikace naleznete:

📇 Kontakty

  • Klapky – ostatní uživatelé v rámci ústředny

  • Kontakty z Vašeho mobilního telefonu

  • Kontakty uložené v ústředně – osobní nebo firemní (dle oprávnění)

💬 Chat

  • Interní chat – komunikace mezi uživateli ústředny

  • Externí chat – napojení na aplikace třetích stran, jako jsou:

    • WhatsApp Business

    • Facebook Messenger

    • SMS (od vybraných zahraničních operátorů)

    • Live chat tlačítko přímo z webu přes propojení s ústřednou

📞 Konference

Možnost vytvořit konferenční hovor mezi uživateli ústředny i externími čísly.

 

V aplikaci můžete pohodlně spravovat své nastavení a chování klapky:

  • Změna stavu klapky (dostupný, nedostupný, nerušit atd.)

  • Změna stavu ve volacích frontách, pokud využíváte dynamické operátory

  • Nastavení doby vyzvánění

  • Aktivace současného vyzvánění na klapku a mobilní číslo

  • Úprava zvukových nastavení (např. hlasitost hovoru)

  • Nastavení uživatelských preferencí


Probíhající hovory

Možnosti při probíhajícím hovoru:

  • přidržení hovoru
    • druhé straně se přehrává hudba a čeká na opětovnou aktivaci hovoru
  • ztlumení hovor
    • vypnutí mikrofonu
  • přepnutí hovoru na reproduktor
  • zavěšení hovoru
  • přidání dalšího účastníka do hovoru
  • vytočení libovolné zkratky
  • nahrání hovoru (pokud je funkce aktivována)
  • přepojení hovoru
    • s konzultací - při přepojení dojde nejprve ke spojení s uživatelem, po zavěšení se hovor přepojí (volajícímu hraje při přepojování hudba)
    • naslepo - přepojení hovoru ihned
  • přehození hovoru
    • možnost přehození probíhajícího hovoru na další zařízení, kde je přihlášený daný uživatel/klapka