Virtuální ústředna poskytuje uživatelům možnost využívat vlastní mobilní aplikaci LINKUS. Tato aplikace je optimalizovaná pro efektivní spolupráci s ústřednou a nabízí širokou škálu funkcí, které usnadňují každodenní komunikaci.
Mobilní aplikaci lze stáhnout pod názvem LINKUS:
z Google Play pro telefony se systémem Android
z App Store pro telefony iPhone
Přihlášení do aplikace
Prvotní přihlášení do aplikace LINKUS se provádí pomocí QR kódu, který naskenujete ve stažené aplikaci.
🔹 QR kód můžete získat:
z webového rozhraní ústředny
horní lišta (modrá ikona QR kódu)
v menu Předvolby (v pravém horním rohu klikněte na tlačítko "QR kód pro přihlášení"),
nebo Vám jej zašle na email administrátor ústředny (viz [Správa uživatelů]).
📲 Ve stažené aplikaci zvolte možnost skenu (modrá ikona v pravém horním rohu), naskenujte QR kód a aplikace se automaticky přihlásí.
Po úspěšném přihlášení pomocí QR kódu bude možné se při dalším spuštění přihlašovat pomocí Vašeho e-mailu a hesla, které si nastavíte.
📧 Každá klapka, která chce aplikaci LINKUS používat, musí mít přiřazený e-mail.
Výpisy hovorů
V aplikaci LINKUS najdete přehled:
Vašich hovorů – odchozích, příchozích na Vaši klapku, ale i zmeškaných nebo příchozích do volacích front, jejichž jste členem,
nahrávek hovorů, pokud je tato funkce aktivována,
hlasových zpráv (záznamníku).
🔹 Pokud máte aktivní doplněk Speech to Text, můžete si hlasové zprávy nejen poslechnout, ale i přečíst jako přepis textu.
Správa zmeškaných hovorů
Pro každý zmeškaný hovor lze zobrazit detailní informace a následně jej označit jako:
vyřízený,
nebo vyřizuje se.
Změna stavu se automaticky synchronizuje a zobrazí ve všech aplikacích ostatních uživatelů v ústředně.
Další menu
V dalších částech aplikace naleznete:
📇 Kontakty
Klapky – ostatní uživatelé v rámci ústředny
Kontakty z Vašeho mobilního telefonu
Kontakty uložené v ústředně – osobní nebo firemní (dle oprávnění)
💬 Chat
Interní chat – komunikace mezi uživateli ústředny
Externí chat – napojení na aplikace třetích stran, jako jsou:
WhatsApp Business
Facebook Messenger
SMS (od vybraných zahraničních operátorů)
Live chat tlačítko přímo z webu přes propojení s ústřednou
📞 Konference
Možnost vytvořit konferenční hovor mezi uživateli ústředny i externími čísly.
V aplikaci můžete pohodlně spravovat své nastavení a chování klapky:
Změna stavu klapky (dostupný, nedostupný, nerušit atd.)
Změna stavu ve volacích frontách, pokud využíváte dynamické operátory
Nastavení doby vyzvánění
Aktivace současného vyzvánění na klapku a mobilní číslo
Úprava zvukových nastavení (např. hlasitost hovoru)
Nastavení uživatelských preferencí
Probíhající hovory
Možnosti při probíhajícím hovoru:
- přidržení hovoru
- druhé straně se přehrává hudba a čeká na opětovnou aktivaci hovoru
- ztlumení hovor
- vypnutí mikrofonu
- přepnutí hovoru na reproduktor
- zavěšení hovoru
- přidání dalšího účastníka do hovoru
- vytočení libovolné zkratky
- nahrání hovoru (pokud je funkce aktivována)
- přepojení hovoru
- s konzultací - při přepojení dojde nejprve ke spojení s uživatelem, po zavěšení se hovor přepojí (volajícímu hraje při přepojování hudba)
- naslepo - přepojení hovoru ihned
- přehození hovoru
- možnost přehození probíhajícího hovoru na další zařízení, kde je přihlášený daný uživatel/klapka