Podpora zákazníků FAYN

Stažení nahraných hovorů v ústředně YES

Po dosažení maximální kapacity úložného prostoru nahraných hovorů výrazně doporučujeme záznamy uložit do vlastního disku, aby se zabránilo nechtěné ztrátě cenných údajů. Postup je k dispozici v PDF dokumentu níže:

Seznam roamingových operátorů

Seznam roamingových operátorů

Volání v LiveAgent

Nastavení volání v LiveAgent naleznete v přiloženém PDF

Základní info k nastavení zařízení

(!) Máte-li telefon od nás je již nastaven. - Pokud připojujete více zařízení za router (za stejnou veřejnou IP), je nutno na jednotlivých zařízeních nastavit odlišné lokální SIP Porty. Např.: 5060, 5061, 5062, atp.. - Funkce se jmenuje "Ext SIP" a nebo "Local SIP". Pozor ale, SIP port, který je uveden v konfiguraci SIPového účtu musí vždy zůstat 5060, tento nikdy neměňte, došlo by tím k znefunkčnění služby! ------------------------- SIP server a porty Základní údaje pro nast...

Vzdálená pomoc

Pokud budete mít potíže ohledně nefunkčnosti služeb, lze požádat o vzdálenou pomoc přes aplikaci TeamViewer. Servisní zásah bude účtován na základě Vašeho tarifu za každou započatou hodinu. Nástroj pro vzdálenou pomoc stáhnete kliknutím ZDE (http://www.fayn.cz/download/TeamViewerQS_cs-idcdcgqwwn.exe) (nebo stisknutím pravého tlačítka myši a zvolením možnosti "Uložit odkaz jako") Pokud Vám prohlížeč zablokuje stáhnutí, tak klikněte na další volby u souboru a poté na Zachovat Stáhnutou aplik...

Založení účtu FAYN pro službu DSL (Internet na doma)

Pokud nemáte založen účet FAYN a byli jste sem odkázání z formuláře zřízení DSL, postupujte následovně: - Přejděte na webové stránku: https://www.fayn.cz/voip - Na stránce stiskněte tlačítko "Více informací" pod tarifem "fayn MINI" - Tarif MINI je bez jakéhokoliv měsíčního poplatku a nemusíte mít žádné obavy ohledně účtování měsíčního paušálu - Pokud si přejete také zřídit telefonní hlasové služby, tak si vyberte tarif dle Vašich preferencí - Poté stiskněte tlačítko objednat​...