Podpora zákazníků FAYN

Stažení nahraných hovorů v ústředně YES

Po dosažení maximální kapacity úložného prostoru nahraných hovorů výrazně doporučujeme záznamy uložit do vlastního disku, aby se zabránilo nechtěné ztrátě cenných údajů. Postup je k dispozici v PDF dokumentu níže:

Seznam roamingových operátorů

Seznam roamingových operátorů

Volání v LiveAgent

Nastavení volání v LiveAgent naleznete v přiloženém PDF

Základní info k nastavení zařízení

(!) Máte-li telefon od nás je již nastaven. - Pokud připojujete více zařízení za router (za stejnou veřejnou IP), je nutno na jednotlivých zařízeních nastavit odlišné lokální SIP Porty. Např.: 5060, 5061, 5062, atp.. - Funkce se jmenuje "Ext SIP" a nebo "Local SIP". Pozor ale, SIP port, který je uveden v konfiguraci SIPového účtu musí vždy zůstat 5060, tento nikdy neměňte, došlo by tím k znefunkčnění služby! ------------------------- SIP server a porty Základní údaje pro nast...

Vzdálená pomoc

Pokud budete mít potíže ohledně nefunkčnosti služeb, lze požádat o vzdálenou pomoc přes našeho klienta. Servisní zásah bude účtován na základě Vašeho tarifu za každou započatou hodinu. Nástroj pro vzdálenou pomoc stáhnete kliknutím na název "FAYN_klient.exe" (nebo stisknutím pravého tlačítka myši a zvolením možnosti "Uložit odkaz jako") ve spodní části této stránky. Pokud Vám prohlížeč zablokuje stáhnutí, tak klikněte na další volby u souboru a poté na Zachovat Stáhnutou aplikaci spusťte. ...