Volací fronta

Volací frontu si můžete přestavit jako virtuální čekárnu. Pokud zákazník/pacient zavolá do volací fronty, může slyšet úvodní hlášku, hudbu, přibližný čekací čas a pořadí a mezitím, ústředna dle zadané konfigurace rozděluje hovory mezi dostupné operátory. Výhodou naší volací fronty je veliká flexibilita nastavení, správa a statistiky v reálném čase a poté i celkové reporty (výkon fronty, zmeškané a vyřízené hovory a jiné). - Nastavení fronty (admin, vedoucí fronty). - Nastavení/definice volací ...

Správa klapek/uživatelů - zaslání QR kódu/odkazu pro Linkus

Správu klapek a uživatelů ve Vaší ústředně naleznete v administračním portále v menu: Klapky a Trunk → Klapky Správa zahrnuje: - Pojmenování klapek - Přiřazení e-mailu nebo mobilního čísla - Definici stavů, hlášek a hlasové schránky - Pokročilé funkce, jako jsou: - Volání URL při příchozím hovoru - Funkce šéf-sekretářka - Blokování odchozích hovorů - Monitoring a další Tento návod se zaměřuje na základní správu a zasílání QR kódu nebo odkazu pro přihlášení do aplikace Linkus. Více informací ...

Správa vlastních hlášek

Ústředna umožňuje vložení vlastních hlášek, jako jsou: - úvodní hláška, - tlačítkové volby, - hlášky při obsazení či nedostupnosti, - dovolená a další. Hlášky lze do ústředny importovat jako připravený soubor nebo je nahrát přímo přes ústřednu – v takovém případě je nutné mít připojený telefon nebo použít aplikaci. Správu vlastních hlášek naleznete v administrátorském rozhraní v menu Nastavení PBX → Hlášky → záložka Vlastní hlášky. - Nahrát nový – nahrávání hlášky přes telefon/aplikaci - Po...

Statistiky a reporty

Komplexní statistiky a reporty celé ústředny naleznete v Admin portále v menu Výpisy a nahrávky. K dispozici jsou: - výpisy všech hovorů, - záznamy všech nahrávek, - výpisy chatů (Live Chat, integrace SMS/WhatsApp nebo Messenger). - Menu Výpisy a nahrávky - Záznamy. - Zde naleznete výpis veškerých hovorů ve Vaší ústředně. - Dostupné filtry: - Časové rozmezí - Hovory Z/Na - Stav hovoru - Pokročilé filtry (fronty, skupiny, délka vyzvánění atd.) - - Výpis lze stáhnout do souboru CSV. - K disp...

Funkční zkratky

Výpis nejpoužívanějších zkratek pro ovládání hovorů a změny stavu klapky/uživatele ve virtuální ústředně. Zkratky se využívají zejména ve VoIP telefonech. V aplikaci Linkus (mobilní, PC i webová verze) lze místo zkratek využít přímo funkční klávesu/tlačítko. Veškeré zkratky lze změnit dle Vašich požadavků v menu Funkce volání - Kódy funkcí. Níže najdete výpis nejpoužívanějších zkratek ve výchozím stavu. - Přesměrování probíhající hovoru. - Probíhající hovor lze přesměrovat 2 způsoby: - Přes...

Import firemních kontaktů

Firemní kontakty lze nahrát do ústředny přes administrátorský portál ústředny FAYN. K importu je zapotřebí mít admin práva. - Přihlášení do ústředny - Do ústředny se přihlásíte pomocí odkazu https://vhXXX.cloud.fayn.cz (dle úvodního emailu). - Přihlásíte se pomocí emailu a hesla. - - Administrátorský portál - V levém dolní rohu kliknete na tlačítko Administrátorský portál a tím se dostanete do admin rozhraní, kde můžete provádět změny v nastavení. - - Kontakty - Import kontaktů provedete v...