Jak můžeme pomoci?

Integrace s Whatsapp Business

Díky integraci WhatsApp kanálu můžete jednoduše centralizovat zákaznickou komunikaci přímo ve vaší virtuální ústředně. Níže naleznete ukázku, jak taková komunikace probíhá. Podrobný návod k integraci naleznete na stránce [Integrace WhatsApp Business](https://podpora.fayn.cz/380889-N%C3%A1vod-pro-integraci-Whatsapp-Business) Ukázka běžné zprávy odeslané z mobilního telefonu prostřednictvím WhatsApp. Zpráva dorazí do virtuální ústředny a podle nastaveného směrování je předána jednomu nebo více ...

Integrace s CRM RAYNET

Naše virtuální ústředna podporuje propojení s CRM systémem RAYNET prostřednictvím API. Díky této integraci se uživatelům zobrazují podrobnosti o hovorech přímo u jednotlivých kontaktů v CRM, zatímco samotný hlasový provoz probíhá přes naši ústřednu. Klikni a volej (Click to Call) Uživatelé mohou zahájit hovor jediným kliknutím na telefonní číslo přímo z prostředí CRM, a to pomocí desktopového nebo webového klienta Linkus. > U webového klienta je nutné mít nainstalované rozšíření Yeastar Li...

Integrace s CRM Pipedrive

Naše virtuální ústředna podporuje propojení s CRM systémem PIPEDRIVE prostřednictvím API. Díky této integraci se uživatelům zobrazují podrobnosti o hovorech přímo u jednotlivých kontaktů v CRM, zatímco samotný hlasový provoz probíhá přes naši ústřednu. Klikni a volej (Click to Call) Uživatelé mohou zahájit hovor jediným kliknutím na telefonní číslo přímo z prostředí CRM, a to pomocí desktopového nebo webového klienta Linkus. > U webového klienta je nutné mít nainstalované rozšíření Yeastar...

Live chat

Funkce Live Chat v naší virtuální ústředně umožňuje firmám jednoduše komunikovat se zákazníky v reálném čase prostřednictvím webových stránek. Díky integraci tlačítka Live Chat můžete návštěvníkům nabídnout rychlou podporu, zvýšit spokojenost zákazníků a zefektivnit řešení požadavků. Tato funkce umožňuje nejen textovou komunikaci, ale také přímé přesměrování na hlasový hovor – to vše přímo z vašeho webu. Tlačítko lze snadno přizpůsobit vizuálně i funkčně tak, aby odpovídalo vaší značce a potřeb...

Funkce odchozího Call Centra

Naše virtuální ústředna nabízí funkci odchozího Call Centra, která podnikům umožňuje proaktivně oslovovat zákazníky prostřednictvím hlasových hovorů. Firmy tak mohou snadno spouštět cílené odchozí kampaně, které automaticky vytáčí zákaznická čísla a propojují hovory s operátory odchozí fronty nebo hlasovými výzvami. Tato řešení jsou ideální pro propagaci, prodej či připomenutí důležitých informací. Nastavení kampaně pro administrátory: [Odchozí kampaň](https://podpora.fayn.cz/715625-Odchoz%C3%A...